KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

APS

Bulgarian translation: виж по-долу


19:45 Oct 25, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: APS
SIZE setting area is used to select the desired paper size or APS
Това е Ръководство за екплоатация на копировална машина.
Angelina Asparuhova
Bulgarian translation:виж по-долу
Explanation:
APS - automatic paper size.
Т.е. или ръчен/на потребителя избор , или машината сама "разпознава" формата на копиране.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Много-много thanks :) Що се отнася за "копировална" вместо "копирна", разбира се, че е така. "копировална" - това дори не е на руски, а на българо-руски.Този "термин" се е "загнездил" в главата ми след много търсене в Интернет, главно, руски и български.
Моите благодарности и на wicik! Много ми помогнахте.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3виж по-долу
Natasha Stoyanova
5автоматичен избор на форматAgencja BTB Tomasz Wicik, Wania Manczewa-Wicik


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
виж по-долу


Explanation:
APS - automatic paper size.
Т.е. или ръчен/на потребителя избор , или машината сама "разпознава" формата на копиране.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Много-много thanks :) Що се отнася за "копировална" вместо "копирна", разбира се, че е така. "копировална" - това дори не е на руски, а на българо-руски.Този "термин" се е "загнездил" в главата ми след много търсене в Интернет, главно, руски и български.
Моите благодарности и на wicik! Много ми помогнахте.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: APS-Автоматичен избор на хартия www.impromat.mobikom.com/Aficio220.htm - Automatic Paper Size Selection (APS) ... www.hclinfosystems.com/pi_photoanalogcopiers.htm
1 hr

agree  Elissaveta Toteva: само че машината не се нарича копировална, а копирна
2 hrs

agree  slavist
13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
автоматичен избор на формат


Explanation:
size е "формат" на книга или хартия, а не "хартия", и "копирна машина", а не "копировална", това звучи като да е на руски.

Agencja BTB Tomasz Wicik, Wania Manczewa-Wicik
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in PolishPolish