KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

stacker

Bulgarian translation: устройство за поставяне на хартия


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stacker paper
Bulgarian translation:устройство за поставяне на хартия
Entered by: Angelina Asparuhova

21:41 Oct 26, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: stacker
the tray bottom will lower due to the stacker paper weight.
Това е описание на зареждане на листове хартия в тавата на копирната машина.
Благодаря предварително.
Angelina Asparuhova
устройство за поставяне на хартия
Explanation:
ProSoft - принтери/скенери/копири Оce
... Опции за поставяне на хартия, Нивото на зареденост
с хартия е показано на панела на ...
www.prosoft.bg/partners/oce/products/oce8400.htm
Hewlett-Packard в българския печат- ...
... Заедно с него получавате богат набор програми,
както и устройство за поставяне на ...
www.hp-bg.com/news/press_item.html?A=601

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-27 00:48:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Апропо, за устройството за сортиране (понякога \"сортир\"-?) май има един друг термин - \"sorter\":

Cantek - Canon, Olivetti, RICOH, IDEAL, GBC, RENZ, 3M, copiers, ...
... Sorter MS-A1 / 10-разреден сортир / + Kit; Stapler Sorter D3/ 10-разреден сортир със закопчаване / + Kit; ...
www.cantek.icb.bg/products.asp?productID=18
... Sorter (Сортировщик), Stacker (Укладчик) ...
support.epson.ru/products/manuals/ 100048/adm_g/chap1_4.htm
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря Ви, Людвиг, много ми помогнахте! Бях нарекла това нещо "резпределително устройство", но не бях сигурна.Това, наистина, е своего рода "укладчик" или "стапель", а "сортер" или "сортировъчно устройство" господа "копировчици" наричат "финишър"(Finisher). Благодаря на Андрей също! Добре дошъл от странство! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2stacker
Andrei Vrabtchev
5устройство за поставяне на хартияLudwig Chekhovtsov


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
stacker


Explanation:
Tova e otdelna mashina, kojato e svurzana s printera, i kojato pozvoljava da se suhranjavat i printirat golemi kolichestva hartija i namaljava shansa za paper jams.
Ne znam dali na bulgarski ima specialen termin, no ako njama, spored men naj-dobre e da se zapasi anglijskoto "stacker", kato se napishe na kirilica, i ako e neobhodimo, da se objasni znachenieto mu.

"the tray bottom will lower due to the stacker paper weight. "

V tozi sluchaj izglezhda, che "stacker"-a e vgraden v printera
(i e chast ot nego), kato obiknoveno e razpolozhen naj-dolu, i pobira nad 1000 (dosta chesto dori 2000 ili 3000)stranici kopirna hartija.


    Reference: http://www.lexmark.com/publications/pdfs/lexmarkt620/hcos.pd...
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1731

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxVihar Kraste: stacker - устройство за сортиране (http://www.hp-bg.com/news/news_item.html?P=23); "дъното на тавата се снижава поради тежестта на хартията в устройството за сортиране"
7 mins
  -> da, dobre kazano

agree  Vladimir Shapovalov: съгласен съм с Вихър. Устройство за сортиране (понякого даже "стакер"). Вижте http://www.prosoft.bg/partners/oce/products/tds400.htm..."Вариант с 2 ролки, ръчно зареждане и външен интегриран стакер за до 100 разпечатки"
10 mins
  -> thanks!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
устройство за поставяне на хартия


Explanation:
ProSoft - принтери/скенери/копири Оce
... Опции за поставяне на хартия, Нивото на зареденост
с хартия е показано на панела на ...
www.prosoft.bg/partners/oce/products/oce8400.htm
Hewlett-Packard в българския печат- ...
... Заедно с него получавате богат набор програми,
както и устройство за поставяне на ...
www.hp-bg.com/news/press_item.html?A=601

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-27 00:48:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Апропо, за устройството за сортиране (понякога \"сортир\"-?) май има един друг термин - \"sorter\":

Cantek - Canon, Olivetti, RICOH, IDEAL, GBC, RENZ, 3M, copiers, ...
... Sorter MS-A1 / 10-разреден сортир / + Kit; Stapler Sorter D3/ 10-разреден сортир със закопчаване / + Kit; ...
www.cantek.icb.bg/products.asp?productID=18
... Sorter (Сортировщик), Stacker (Укладчик) ...
support.epson.ru/products/manuals/ 100048/adm_g/chap1_4.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564
Grading comment
Благодаря Ви, Людвиг, много ми помогнахте! Бях нарекла това нещо "резпределително устройство", но не бях сигурна.Това, наистина, е своего рода "укладчик" или "стапель", а "сортер" или "сортировъчно устройство" господа "копировчици" наричат "финишър"(Finisher). Благодаря на Андрей също! Добре дошъл от странство! :)