KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

flooded motor

Bulgarian translation: потопяем двигател


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flooded motor
Bulgarian translation:потопяем двигател
Entered by: Anelia Dobreva

08:06 Mar 26, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flooded motor
Двигател за лодка, който е изцяло потопен във водата, без да е капсулиран. Т.е. водата достига до всички негови части.
Anelia Dobreva
потопяем двигател
Explanation:
Вижте дали не Ви устройва аналогията с потопяема помпа, т.е. помпа, която работи потопена дълбоко във водата (deep-well pump)
Selected response from:

RUJA
Grading comment
Въпреки забележката на Боян за потопяемата помпа, оказа се, че такъм тип двигател наистина се нарича потопяем. Поне по данни на инженер завършил морско училище.

Все пак благодаря на всички.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2потопяем двигателRUJA
4потапящ се мотор
Ivaylo Ivanov
3залят моторBoyan Brezinsky
2потопен двигателStoyan Germanov


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
потопяем двигател


Explanation:
Вижте дали не Ви устройва аналогията с потопяема помпа, т.е. помпа, която работи потопена дълбоко във водата (deep-well pump)

RUJA
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 40
Grading comment
Въпреки забележката на Боян за потопяемата помпа, оказа се, че такъм тип двигател наистина се нарича потопяем. Поне по данни на инженер завършил морско училище.

Все пак благодаря на всички.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elissaveta Toteva
17 mins

agree  Yuliyana Radoulova
1 hr

37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
потопен двигател


Explanation:
не съм срещал термина - просто предложение

Stoyan Germanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 106

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
потапящ се мотор


Explanation:
Казва се "потапяща се помпа", ако следваме аналогията.

Ivaylo Ivanov
Luxembourg
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 63

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
залят мотор


Explanation:
Върти ми се нещо из главата, ама не мога да се сетя - а може и да се заблуждавам, че съм го срещал :)
А защо не и буквалното "наводнен мотор"?

Ще си позволя една забележка към отговорилите досега - при потопяемата помпа двигателят не влиза в досег с водата или течността.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644