KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

warning light

Bulgarian translation: Предупредителен светлинен индикатор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:warning light
Bulgarian translation:Предупредителен светлинен индикатор
Entered by: Empty Whiskey Glass

15:42 Jul 3, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: warning light
става дума за различни контролни индикатори по таблото на автомобила, които светват или угасват в различни ситуации.
има ли някакво възприето стандартно наименование за този вид warning lights?
в предишен текст, същите бяха наречени control indicators, но сега са сменили явно концепцията...
Comtrans1
Предупредителен светлинен индикатор
Explanation:
Предупредителен светлинен индикатор

Още един вариант
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
Благодаря!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5предупредителна лампичка
guernica70
4Предупредителна лампа
Yuliyana Radoulova
3Предупредителен светлинен индикатор
Empty Whiskey Glass


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Предупредителна лампа


Explanation:
"...Най-неприятно е обаче, когато дребен детайл, струващ няколко германски марки, като електрическия датчик, включващ перката пред радиатора, внезапно дефектира. Последиците при невнимание на шофьора, незабелязал червената предупредителна лампа за висока температура на охлаждащата течност, могат да бъдат катастрофални за кесията на собственика..."

..."Инструментален панел - скоростомер, оборотомер, индикатор за нивото на горивото, индикатор за температурата на охладителната течност и предупредителна лампа, уред за измерване нивото на маслото и предупредителна лампа, измерване на налягането в спирачната система, предупреждаваща система в случай на опасност, заключвващо у-во за повдигната кабина, претопляне на горивото, зареждане на акумулаторите, паркинг-спирачка и др..."

Ako iskash izchakai i za drugi predlojeniya:)
Ciao ciao!



    Reference: http://www.baxcar.com/eurofire_off.htm
    Reference: http://www.automarket.bg/articles/20062002.htm
Yuliyana Radoulova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 40

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Предупредителен светлинен индикатор


Explanation:
Предупредителен светлинен индикатор

Още един вариант

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288
Grading comment
Благодаря!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
предупредителна лампичка


Explanation:
може и "светлинен индикатор"

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43