KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

naked light

Bulgarian translation: Предположение


11:37 Nov 13, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: naked light
"Keep away any sources of ignition (f.e. naked lights.."
This is a phrase from instructions manual.
Dessislava
Bulgarian translation:Предположение
Explanation:
Необезопасени или открити светлинни източници.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2003-11-13 11:54:08 GMT)
--------------------------------------------------

А може да бъде оголен кабел примерно.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2003-11-13 12:02:34 GMT)
--------------------------------------------------

Или
Неизолирани източници на възпламеняване

http://www.sonnenschein-lithium.de/SiteMap/Weisungen/N-060-2...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2003-11-13 12:04:12 GMT)
--------------------------------------------------

Окончателен вариант:

неизолирани източници на запалване.
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
Благодаря за изчерпателната информация и линка. Много полезни бяха и останалите предложения. Thanks to all!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Друго предположениеComtrans1
4Предположение
Empty Whiskey Glass


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Друго предположение


Explanation:
На мен ми се струва, че (както в повечето user manuals напоследък, които са лош превод от китайски или японски) става дума за naked flames, тоест

- открит пламък.

светлинният източник няма как да възпламени уреда, какъвтои да е той.

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Разбира се, и откритият пламък е светлинен източник :)
13 mins

agree  Stoyan Germanov: Да не забравяме, че в контекста "naked lights" са "sources of ignition", т.е. "открит пламък" е най-подходящото за случая, макар да има "naked light bulbs", etc.
1 hr

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Предположение


Explanation:
Необезопасени или открити светлинни източници.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2003-11-13 11:54:08 GMT)
--------------------------------------------------

А може да бъде оголен кабел примерно.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2003-11-13 12:02:34 GMT)
--------------------------------------------------

Или
Неизолирани източници на възпламеняване

http://www.sonnenschein-lithium.de/SiteMap/Weisungen/N-060-2...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2003-11-13 12:04:12 GMT)
--------------------------------------------------

Окончателен вариант:

неизолирани източници на запалване.

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288
Grading comment
Благодаря за изчерпателната информация и линка. Много полезни бяха и останалите предложения. Thanks to all!