KudoZ home » English to Bulgarian » Telecom(munications)

public broadcasting

Bulgarian translation: обществено предаване


18:33 May 17, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Telecom(munications)
English term or phrase: public broadcasting
public broadcasting -> BG?

nonprofitmaking broadcasting stations: the area of broadcasting occupied by nonprofitmaking radio and television stations that are supported financially by individuals, corporations, and governments.
TransGlobe
Bulgaria
Bulgarian translation:обществено предаване
Explanation:
Вестник "Култура", брой 23, 28 април 2004 г.
... едно образцово обществено предаване... то е еталон за обществено предаване. ...
www.online.bg/kultura/my_html/2325/tv.htm

Вестник "Култура", брой 44, 7 декември 2001 г.
... който, прочее, също прави обществено предаване ...
www.online.bg/kultura/my_html/2204/tv.htm

В търсене на обществените медии
... ще могат да се правят спекулации с определението „обществено предаване“ ...
www.capital.bg/show/print. php?broi=2004-14&page=46-14-1
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
10x
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1обществени електронни медии
Yassen Tounev
4 +2обществено радио- и телевизионно излъчване
Antonina Zaitseva
4 +1обществено предаванеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
обществено предаване


Explanation:
Вестник "Култура", брой 23, 28 април 2004 г.
... едно образцово обществено предаване... то е еталон за обществено предаване. ...
www.online.bg/kultura/my_html/2325/tv.htm

Вестник "Култура", брой 44, 7 декември 2001 г.
... който, прочее, също прави обществено предаване ...
www.online.bg/kultura/my_html/2204/tv.htm

В търсене на обществените медии
... ще могат да се правят спекулации с определението „обществено предаване“ ...
www.capital.bg/show/print. php?broi=2004-14&page=46-14-1


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16
Grading comment
10x

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  desi1981
12 hrs
  -> Thank you !

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
обществено радио- и телевизионно излъчване


Explanation:
То се осъществява от обществените радио- и телевизинни оператори.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2005-05-17 19:34:24 GMT)
--------------------------------------------------

Ето и един линк по темата:

http://www.parliament.bg/infocenter/?page=ecprd&type=show&ei...

Antonina Zaitseva
Ireland
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: http://en.wikipedia.org/wiki/Public_broadcasting (нищо, че е Уикипедия, статията е доста подробна, и добре написана)
34 mins
  -> И с много примери :) Благодаря, invguy.

agree  bozhana: Обикновено няма реклами, не са частни и 2 пъти в годината си събират пари чрез дарения.
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
обществени електронни медии


Explanation:
Мисля, че това подхожда най-добре в дадения контекст

Yassen Tounev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pelagia: абсолютно съм съгласна!
12 hrs