KudoZ home » English to Bulgarian » Telecom(munications)

Cost per call minute ex telecomms

Bulgarian translation: цена на минута разговор към други/външни (далекосъобщителни) оператори/мрежи


11:00 Oct 31, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: Cost per call minute ex telecomms
Става дума за таблица с тарифи за цени на обаждания.

Полезен контекст:
.........................................................Frequency...Unit....Rate
Cost per call minute ex telecomms - Monthly......Call......0.38
Telecomms cost per minute
UK.....................................................Monthly.....Minute....0.13
Spain.................................................Monthly.....Minute....0.43
Etc.

По-долу следва графа Additional costs.
Empty Whiskey Glass
Bulgarian translation:цена на минута разговор към други/външни (далекосъобщителни) оператори/мрежи
Explanation:
Предполагам, че е това, но не е много ясно. Защо Unit е call, а иначе цената е за "call minute". Може и това да е начална такса за установяване на връзката, а по-надолу да е цената на минута?
Selected response from:

Albena Vassileva
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1цена на минута разговор към други/външни (далекосъобщителни) оператори/мрежи
Albena Vassileva
4цена към нас (без свързването до наша точка)
Sylvio Peshev
4цена за минута разговор с външна (мобилна) мрежаxxxFidexim


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cost per call minute ex telecomms
цена на минута разговор към други/външни (далекосъобщителни) оператори/мрежи


Explanation:
Предполагам, че е това, но не е много ясно. Защо Unit е call, а иначе цената е за "call minute". Може и това да е начална такса за установяване на връзката, а по-надолу да е цената на минута?

Albena Vassileva
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
1 hr

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cost per call minute ex telecomms
цена за минута разговор с външна (мобилна) мрежа


Explanation:
ex telecomms по принцип означава обаждане към абонат на друга мрежа, но най-често става дума за обаждане от стационарен към мобилен телефон

xxxFidexim
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cost per call minute ex telecomms
цена към нас (без свързването до наша точка)


Explanation:
Това което плащате на въпросния оператор, а разхода за влизане в мрежата му е отделно.

Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian