KudoZ home » English to Bulgarian » Transport / Transportation / Shipping

tremcard

Bulgarian translation: аварийна транспортна карта


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tremcard
Bulgarian translation:аварийна транспортна карта
Entered by: Maria Dimitrova

17:35 Jul 3, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: tremcard
Намерих, че е съкратено от "transport emergency card". Би следвало да има утвърден израз на български. Ето изречението, в което е употребена думата: Tremcards & dangerous goods note are supposed to be in the truck, and not in the container.
Don't leave the loading place without the dangerous goods note & tremcards
Maria Dimitrova
Bulgaria
аварийна транспортна карта
Explanation:
не знам дали е утвърден израз, но го предлагам като вариант.
Selected response from:

Yuliyan Gospodinov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1аварийна транспортна картаKirilov
4аварийна транспортна картаYuliyan Gospodinov
4обозначителен етикет, платка, плочка, карта
C_Metschkaroff


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
обозначителен етикет, платка, плочка, карта


Explanation:
Върху картата са обозначени:
Nature of Hazard: .... вид на опасността
Protective devices: .... предпазни средства
Emergency Action: ... план на аварийни действия

C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
аварийна транспортна карта


Explanation:
не знам дали е утвърден израз, но го предлагам като вариант.

Yuliyan Gospodinov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
аварийна транспортна карта


Explanation:
ръководство за действие в аварийна ситуация - катастрофа, експлозия на товар и др. застрашаващи сигурността на транспорта събития


    Reference: http://www.transportemergencycards.com/
Kirilov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  teodopa
1 day4 hrs