KudoZ home » English to Catalan » Art/Literary

hassidic

Catalan translation: hassidisme


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hassidic
Catalan translation:hassidisme
Entered by: Aida GarciaPons

16:31 Jul 18, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: hassidic
hassidic
susana
hassidisme
Explanation:
com a substantiu no he trobat hassidic, però si que he trobat hassidisme ladiccionari de l'enciclopèdia catalana:

hassidisme



m JUD Moviment ultrareligiós, derivat de la càbala, sorgit dins el judaisme (1740) a Ucraïna.


HOM: acidisme.

pots contactar: secedit@grec.com

Sort :)





--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-19 09:41:25 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.grec.net/home/cel/dicc.htm

aqui tens l\'adreca del diccionari l\'enciclopedia on line
Selected response from:

Aida GarciaPons
United States
Grading comment
Gràcies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1hassidisme
Aida GarciaPons
5hassidic
Carolina Lopez Garcia


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
hassidic


Explanation:
Pel que pogut averiguar, aquesta paraula no es tradueix. Es un tipus de religió. Pot ser hauríes d'afegir una glossa com per expemple la "comunitat religiosa hassidic".

Bona sort.

Carolina Lopez Garcia
Native speaker of: Native in SpanishSpanish

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hassidisme


Explanation:
com a substantiu no he trobat hassidic, però si que he trobat hassidisme ladiccionari de l'enciclopèdia catalana:

hassidisme



m JUD Moviment ultrareligiós, derivat de la càbala, sorgit dins el judaisme (1740) a Ucraïna.


HOM: acidisme.

pots contactar: secedit@grec.com

Sort :)





--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-19 09:41:25 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.grec.net/home/cel/dicc.htm

aqui tens l\'adreca del diccionari l\'enciclopedia on line

Aida GarciaPons
United States
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 54
Grading comment
Gràcies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Imma
4 hrs
  -> Gràcies Imma