KudoZ home » English to Catalan » Government / Politics

light weapons

Catalan translation: armes lleugeres


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:light weapons
Catalan translation:armes lleugeres
Entered by: Lavinia Pirlog

10:20 Jan 3, 2003
English to Catalan translations [Non-PRO]
Government / Politics / politics
English term or phrase: light weapons
exèrcit macedoni
marta
armes lleugeres
Explanation:
Sort!

Tweety

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-03 10:26:13 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pangea.org/perlapau/fedcat/but23.htm
Selected response from:

Lavinia Pirlog
Romania
Grading comment
gràcies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4armes lleugeres
Lavinia Pirlog
5armament lleuger
Eduard Salas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
armes lleugeres


Explanation:
Sort!

Tweety

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-03 10:26:13 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pangea.org/perlapau/fedcat/but23.htm

Lavinia Pirlog
Romania
Native speaker of: Romanian
Grading comment
gràcies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  moken
54 mins
  -> Gràcies Álvaro.

agree  flaviofbg
4 hrs
  -> Gràcies Flavio.

agree  MarcFonoll: les armes lleugeres acostumen a catalogar-se des de les pistoles o revolvers fins, possiblement, els fusells d'assalt:p
5 hrs
  -> Gràcies Marc.

agree  Maria Rosich Andreu
3 days6 hrs
  -> Gràcies Maria.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
armament lleuger


Explanation:
En anglès "weapons" designa el conjunt d'armes (d'un exèrcit, per exemple). El concepte queda arrodonit amb el terme "armament", tot i que la solució "armes" resulta vàlida especialment si, pel context, aquestes es quantifiquen o es visualitzen com a quantificables, com pot ser el cas d'una pel·lícula.

Eduard Salas
Spain
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish