KudoZ home » English to Catalan » Other

to make sense

Catalan translation: tenir sentit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to make sense
Catalan translation:tenir sentit
Entered by: Erica80

13:20 Mar 12, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
English term or phrase: to make sense
Ideas like that of a 13-dimension world make sense mathematically but are difficult to explain.
Erica80
tenir sentit
Explanation:
"tenen sentit matemàticament"

Una opció més col·loquial és el verb "quadrar", però no encaixa gaire en aquest context.

També podries dir que "la idea d'un món de 13 dimensions és justificable matemàticament".
Selected response from:

Victòria Peñafiel Mengual
Spain
Grading comment
Moltes gràcies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tenir sentit
Victòria Peñafiel Mengual
4són versemblants (o plausibles)
Ocell
4tenir sentitSerge L


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tenir sentit


Explanation:
... is what I would say:

"no tenir sentits No sentir-se de res. | Raó de ser, finalitat, orientació. El sentit de la vida, de la història. || Manera com s'ha d'entendre una cosa, significació. No entenc el sentit de les seves paraules. Paraules sense sentit, buides de sentit.

Una cosa que no té sentit.

Els diferents sentits d'un mot."

HTH,

Serge L.


    Reference: http://pdl.iec.es/
Serge L

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tenir sentit


Explanation:
"tenen sentit matemàticament"

Una opció més col·loquial és el verb "quadrar", però no encaixa gaire en aquest context.

També podries dir que "la idea d'un món de 13 dimensions és justificable matemàticament".

Victòria Peñafiel Mengual
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Moltes gràcies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ariadna Castillo González: m'agrada "justificable" ;)
24 mins

agree  Sans
17 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
són versemblants (o plausibles)


Explanation:
ser versemblant, ser plausible, fins i tot "ser acceptable", en aquest context poden anar bé, també.

Espero que t'ajudi

Ocell
PRO pts in pair: 12