KudoZ home » English to Catalan » Other

good standing

Catalan translation: bona situació


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:good standing
Catalan translation:bona situació
Entered by: smorales30

17:15 Apr 9, 2007
English to Catalan translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: good standing
This company, which remains in good standing,...
smorales30
bona situació
Explanation:
Només per donar alguna altra opció, bona posició em sembla bé.
També "bona forma" (a vegades es diu de les empreses, fent referencia a la seva situació financera).
Adeu
Selected response from:

Ilie Oleart
Grading comment
Gràcies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2bona situació
Ilie Oleart
4bona posició
Laura Calvo Valdivielso


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bona posició


Explanation:
És literal però exacte, crec.

Laura Calvo Valdivielso
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 3

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
bona situació


Explanation:
Només per donar alguna altra opció, bona posició em sembla bé.
També "bona forma" (a vegades es diu de les empreses, fent referencia a la seva situació financera).
Adeu

Ilie Oleart
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in FrenchFrench
Grading comment
Gràcies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Rosich Andreu: sí, bona forma m'agrada
48 mins

agree  Teresa Miret: "bona forma" o "bona situació" em semblen bé.
14 hrs