KudoZ home » English to Catalan » Other

The majority were teachers

Catalan translation: eren


18:27 May 8, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
English term or phrase: The majority were teachers
Please could someone let me know whether 'la majoria' should be followed by the verb in singular or plural form - 'la majoria era professores' or 'eran professores'? Moltes gràcies!
Erica80
Catalan translation:eren
Explanation:
Hola Erica,

El verb va en plural, per tant, EREN. "Teachers" sí que són professors però també poden ser professores. Si vols una paraula que els englobi a tots dos (homes i dones) pots utilitzar "docents". És només una idea!

Molta sort! :)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 18:38:26 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

La majoria eren docents
La majoria es dedicaven a l\'ensenyament

Selected response from:

Ariadna Castillo González
Hong Kong
Grading comment
Moltes gràcies a vosaltres dues!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1eren
Ariadna Castillo González
4 +2la majoria eren professors
Sheila Hardie


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
la majoria eren professors


Explanation:
I would say:

La majoria eren professors

HTH

Sheila

Se buscó la majoria eren professors en la Web.   Resultados 1 - 10 de aproximadamente 1,620. La búsqueda tardó 0.17 segundos.

Estudiants de secundària
... S'ha de dir que fora de l'aspecte una mica xocant d'algun d'ells, la majoria eren
professors excel·lents i va ser un plaer assistir a les seves classes. Bé ...
www.upc.es/ainfo/catala/estudis/acces/marturia.htm - 11k - En caché - Páginas similares



Sheila Hardie
Spain
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anabel Gargallo: és l'opció correcte...
4 mins
  -> gràcies, Anabel:)

agree  cicci
2 hrs
  -> gràcies, cicci:)

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
eren


Explanation:
Hola Erica,

El verb va en plural, per tant, EREN. "Teachers" sí que són professors però també poden ser professores. Si vols una paraula que els englobi a tots dos (homes i dones) pots utilitzar "docents". És només una idea!

Molta sort! :)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 18:38:26 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

La majoria eren docents
La majoria es dedicaven a l\'ensenyament



Ariadna Castillo González
Hong Kong
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 25
Grading comment
Moltes gràcies a vosaltres dues!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sans
14 hrs