KudoZ home » English to Catalan » Other

waste disposal

Catalan translation: eliminació de residuus


15:05 Jul 16, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
English term or phrase: waste disposal
waste disposal
susana
Catalan translation:eliminació de residuus
Explanation:
Eliminació de residuus o tractament de residuus és el que jo diria, però el TERMCAT proposa "deposició de rebuigs", i la definició és: Conjunt d'operacions que permeten el dipòsit final de residus no valoritzables, tractats o sense tractar, en condicions de seguretat ambiental

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-16 15:12:30 (GMT)
--------------------------------------------------

perdó, en tot cas seria RESIDUS, una sola u
Selected response from:

Victòria Peñafiel Mengual
Spain
Grading comment
Gràcies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2eliminació de deixallescicci
5eliminació de residuus
Victòria Peñafiel Mengual


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
eliminació de residuus


Explanation:
Eliminació de residuus o tractament de residuus és el que jo diria, però el TERMCAT proposa "deposició de rebuigs", i la definició és: Conjunt d'operacions que permeten el dipòsit final de residus no valoritzables, tractats o sense tractar, en condicions de seguretat ambiental

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-16 15:12:30 (GMT)
--------------------------------------------------

perdó, en tot cas seria RESIDUS, una sola u


    Reference: http://www.termcat.es
Victòria Peñafiel Mengual
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Gràcies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ariadna Castillo González: ResidUs, una U i no dues :)
3 mins
  -> gràcies, me n'he adonat quan ho acabava d'escriure

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
eliminació de deixalles


Explanation:
Ja sé que deixalles i residus ve a ser el mateix, però em sembla que deixalles és més precís en aquest cas

cicci
Native speaker of: Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Imma
13 mins

agree  Ligeias
4 hrs