KudoZ home » English to Catalan » Sports / Fitness / Recreation

game trail

Catalan translation: camí de caçadors/sendera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:game trail
Catalan translation:camí de caçadors/sendera
Entered by: Aida GarciaPons

15:54 Apr 1, 2003
English to Catalan translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / sports
English term or phrase: game trail
"Since you don´t want a spot that´s frequented by wild animals, you should avoid game trails."


Sé que "game trails" seria alguna cosa així com els camins per on passen els caçadors, però no sé com es diu el mot en català.

Gràcies :)
Aida GarciaPons
United States
sender, viarany, corriol, camí (de caçadors)
Explanation:
No crec que hi hagi cap nom per designar específicament un camí de caçadors. Jo posaria "camí de caçadors" i si camí és justament la paraula que mires d'evitar, algun dels sinònims que et dono.

Bona sort,

maria
Selected response from:

Maria Rosich Andreu
Spain
Grading comment
Gràcies a tots tres.

A la Maria perquè al final he escollit posar-hi "camí de caçadors"

Al Jose perquè m´ha donat les referències (i sí, és cert que sender(a) és el més correcte, però pel tipus de text que tinc, camí és una paraula més adequada.

I al Lluís per donar-me més opcions. No he agafat "rastre" ni "pista" perquè necessitava algun mot que es referís al lloc físic per on passen els caçadors.

Gràcies un altre cop,

Aïda
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rastre, pista
Lluís Gonzàlez
5Sendera de caçadors
Jose Sentamans
4sender, viarany, corriol, camí (de caçadors)
Maria Rosich Andreu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sender, viarany, corriol, camí (de caçadors)


Explanation:
No crec que hi hagi cap nom per designar específicament un camí de caçadors. Jo posaria "camí de caçadors" i si camí és justament la paraula que mires d'evitar, algun dels sinònims que et dono.

Bona sort,

maria

Maria Rosich Andreu
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Gràcies a tots tres.

A la Maria perquè al final he escollit posar-hi "camí de caçadors"

Al Jose perquè m´ha donat les referències (i sí, és cert que sender(a) és el més correcte, però pel tipus de text que tinc, camí és una paraula més adequada.

I al Lluís per donar-me més opcions. No he agafat "rastre" ni "pista" perquè necessitava algun mot que es referís al lloc físic per on passen els caçadors.

Gràcies un altre cop,

Aïda

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Sendera de caçadors


Explanation:
D'entre "senda", "sender" i "sendera", aquesta darrera és la més correcta.

Una altra alternativa a "Sendera de caçadors" -tot i que no lliga totalment amb el sentit del teu text original, l'he trobada al Diccionari de la Enciclopèdia Catalana: "Camí de bast" és el "Camí que permet el pas d'animals de ferradura carregats amb sàrries i arreus, però no el pas de carros".

http://www.grec.net/cgibin/lexicx.pgm

SORT!!!

Jose Sentamans
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
rastre, pista


Explanation:
També podria tenir aquest sentit, que crec que reuneix els de "caça" i "camí" en un de sol, no creus?

Lluís Gonzàlez
Native speaker of: Native in CatalanCatalan