KudoZ home » English to Catalan » Tech/Engineering

Flash plugin

Catalan translation: Connector de Flash


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Flash plugin
Catalan translation:Connector de Flash

21:11 Mar 6, 2002
English to Catalan translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Flash plugin
"This tutorial can be viewed without installing the Flash plugin. For animated versions of this tutorial, download Flash here.
Gisela Valls
plugin // connector de Flash
Explanation:
El Termcat proposa "connector" com a traducció de plug-in, però en l'àmbit informàtic és molt usual trobar la forma anglesa.



--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-06 21:57:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Proposta per a la frase sencera: \"Aquest tutorial es pot visualitzar sense instal·lar el connector de Flash. Per veure una versió animada del tutorial, baixeu Flash aquí\".
Selected response from:

Victòria Peñafiel Mengual
Spain
Grading comment
Moltes gràcies, fins la propera!!! ;) M'ha agradat molt aquesta opció.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2plugin // connector de Flash
Victòria Peñafiel Mengual
4 -1connector flaix
Ariadna Castillo González


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plugin // connector de Flash


Explanation:
El Termcat proposa "connector" com a traducció de plug-in, però en l'àmbit informàtic és molt usual trobar la forma anglesa.



--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-06 21:57:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Proposta per a la frase sencera: \"Aquest tutorial es pot visualitzar sense instal·lar el connector de Flash. Per veure una versió animada del tutorial, baixeu Flash aquí\".


    Reference: http://www.termcat.es/neoloteca/index.html
    Reference: http://www.google.com/search?hl=es&as_qdr=all&q=plugin+flash...
Victòria Peñafiel Mengual
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Moltes gràcies, fins la propera!!! ;) M'ha agradat molt aquesta opció.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ester Vidal
4 mins
  -> gràcies de nou, Ester

agree  Sans
13 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
connector flaix


Explanation:
Jo ho diria així. Són termes poc usats en català i per tant podries deixar el terme en anglès entre parèntesi.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-06 21:26:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Softcatalà proposa per \"flash memory: memòria flaix\". Per això ho he traduït com a \"connector flaix\".

Espero que et sigui d\'ajuda

Ariadna Castillo González
Hong Kong
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in pair: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Victòria Peñafiel Mengual: Flash és el nom de producte d'un programa de Macromedia, marca registrada, i per tant no es tradueix
16 mins
  -> Tens tota la raó! ;)