ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Croatian » Accounting

LIFO - Last-In, First-Out Method

Croatian translation: LIFO metoda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:LIFO - Last-In, First-Out Method
Croatian translation:LIFO metoda
Entered by: ihodak4

05:00 Aug 9, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / inventory terminology
English term or phrase: LIFO - Last-In, First-Out Method
Pretpostavlja se kod ove skladišne metode da se proizvodi kupljeni u najnovijem vremenu prvi prodavaju. Ova se metoda koristi pravim kupovnim troškovima umjesto nekog prosječnog utroška.

Koliko se sjećam iz srednjoškolskog računovodstva, nije bilo zasebnih kratica na hrvatskom, ali nisam siguran postoji li hrvatska verzija termina.
Vladimir Mavar
LIFO metoda
Explanation:
ako pogledate preko google-a hrvatske stranice, koristi se ista skraćenica, s eventualno cijelim nazivom na engl, odn. (last in - first out)
Selected response from:

ihodak4
Grading comment
Hvala, morao bih se malo češće koristiti hrvatskom stranicom Google-a.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5LIFO metodaihodak4
5"Posljednja ulazna - prva izlazna" (LIFO) metoda
alen botica


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
lifo - last-in, first-out method
LIFO metoda


Explanation:
ako pogledate preko google-a hrvatske stranice, koristi se ista skraćenica, s eventualno cijelim nazivom na engl, odn. (last in - first out)

ihodak4
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala, morao bih se malo češće koristiti hrvatskom stranicom Google-a.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
1 hr

agree  arsenates
5 hrs

agree  Karen Ordanic
5 hrs

agree  Ivana Karanikic
3 days10 hrs

agree  alen botica
3 days12 hrs

3 days12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
lifo - last-in, first-out method
"Posljednja ulazna - prva izlazna" (LIFO) metoda


Explanation:
moze i ovo


Metoda prosječne nabavne cijene
"Posljednja ulazna - prva izlazna" (LIFO) metoda
"Prva ulazna - prva izlazna" (FIFO) metoda
U čemu je razlika?
Posebnost LIFO metode: likvidacijska dobit
Treba li se jednom odabrana LIFO ili FIFO metoda dosljedno primjenjivati i pri određivanju prodajne cijene?



    Reference: http://www.fzplus.hr/product_info.php?cPath=&products_id=286...
alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4