KudoZ home » English to Croatian » Accounting

Invoicing party

Croatian translation: izdavalac fakture


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Invoicing party
Croatian translation:izdavalac fakture
Entered by: Natasa Grubor

20:13 Sep 19, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: Invoicing party
.
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
izdavalac fakture
Explanation:
Na osnovu potvrde dobavljač je dužan izdati fakturu, izuzev kada je izdavalac fakture kupac.
www.pokreniposao.ba/docs/uploads/1C - Pravilnik o primjeni ...
Podaci o izdavaocu fakture. Možete. izabrati gdje će se podaci o vašem. preduzeću prikazivati …
www.reviconit.ba/download/uputstvoAvans.pdf
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
Hvala svima, ali trebao mi je kraći termin.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7stran(k)a koja ispostavlja račun
Ana Kardum
4 +2izdavalac fakture
Miomira Brankovic


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
invoicing party
stran(k)a koja ispostavlja račun


Explanation:
Pretpostavljam da je to smisao...trenutno se ne mogu sjetiti nekog kraćeg oblika.

Ana Kardum
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
12 mins
  -> Hvala!

agree  sazo
38 mins
  -> Hvala!

agree  Kristina Kolic: ili izdavatelj računa
42 mins
  -> Hvala!

agree  Ivana Kahle: Mislim da je bolji odgovor "strana koja ispostavlja račun/fakturu"
13 hrs
  -> Hvala, i ja mislim tako, bez obzira na deskriptivnost.

agree  CroAnglo: ovo mi se cini vise u duhu hrvatskog jezika
1 day6 hrs
  -> Hvala, i meni.

agree  Dubravka Hrastovec
1 day15 hrs
  -> Hvala!

agree  ihodak4
3 days9 hrs
  -> Hvala!

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
invoicing party
izdavalac fakture


Explanation:
Na osnovu potvrde dobavljač je dužan izdati fakturu, izuzev kada je izdavalac fakture kupac.
www.pokreniposao.ba/docs/uploads/1C - Pravilnik o primjeni ...
Podaci o izdavaocu fakture. Možete. izabrati gdje će se podaci o vašem. preduzeću prikazivati …
www.reviconit.ba/download/uputstvoAvans.pdf


Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala svima, ali trebao mi je kraći termin.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Kovacevic: da, svakako; na hrvatskom inace: izdavatelj
28 mins
  -> U pravu ste, ja sam se rukovodila time da je Nataša iz BH, pa sam tražila primere iz BH izvora

agree  xxxKale75
1 hr
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
14 hrs
  -> Hvala.

disagree  Ana Naglić: Nažalost, nikako "izdavalac", kako kaže kolega Kovačević.
2679 days