KudoZ home » English to Croatian » Accounting

over-compensation

Croatian translation: preplata


12:07 Nov 30, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Accounting / accounting
English term or phrase: over-compensation
over-compansation of VAT
xxxmarijana1
Croatian translation:preplata
Explanation:
u ovom slučaju radi se o preplati PDV-a
Selected response from:

Vesna Sedlar-Brezak
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1preplataVesna Sedlar-Brezak
3dati puno vecu naknadu za nestoAlma Piric


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dati puno vecu naknadu za nesto


Explanation:
Vesna, neznam sta znaci "VAT", medutim over-compensation je kada osoba ispravlja svoju slabu stranu ili gresku s tim sto radi sve suprotno od iste. Posto ste naveli da je u pitanju knjigovodstvo, onda bi rekla da je prevod dati mnogo vecu naknadu nego sto je potrebno. Compensation je naknada. Nadam se da ce Vam ovo pomoci. Good luck :)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 15 mins (2004-11-30 19:23:07 GMT)
--------------------------------------------------

Marijana, izvinite sto sam Vas oslovila sa \"Vesna\" - mora da sam dole procitala to ime pa ga automatski upotrjebila :) Alma

Alma Piric
United States
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  MayaImp: VAT je valjda PDV (porez na dodatnu vrednost)
2 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
preplata


Explanation:
u ovom slučaju radi se o preplati PDV-a

Vesna Sedlar-Brezak
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  danijela
39 mins