KudoZ home » English to Croatian » Advertising / Public Relations

Music get‘s you talking

Croatian translation: glazba (mjuza) pokreće razgovor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Music get‘s you talking
Croatian translation:glazba (mjuza) pokreće razgovor
Entered by: Crotext - Laca

10:00 Mar 30, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Advertising / Public Relations
English term or phrase: Music get‘s you talking
To je to - kratki slogan za jedan uređaj
Crotext - Laca
Croatia
glazba (mjuza) pokreće razgovor
Explanation:
ja bih ovo prevela mozda malo neformalnije
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala najljepša - čak i u našem jeziku zvuči dobro!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2glazba (mjuza) pokreće razgovorsazo
5glazba vas potiče na razgovor
Paolo Francula
4glazba vas potiče na govor
Pike


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
music get‘s you talking
glazba vas potiče na govor


Explanation:
ne bi bilo zgoreg znati više o uređaju - pitanje je na što se točno slogan odnosi...

Pike
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
music get‘s you talking
glazba vas potiče na razgovor


Explanation:
Ako se ne varam ovdje se radi o sloganu za nove Nokia uređaje.

Paolo Francula
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
music get‘s you talking
glazba (mjuza) pokreće razgovor


Explanation:
ja bih ovo prevela mozda malo neformalnije

sazo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala najljepša - čak i u našem jeziku zvuči dobro!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ozren: svakako
19 hrs

agree  Kornelija
2 days34 mins