KudoZ home » English to Croatian » Advertising / Public Relations

concept test results

Croatian translation: rezultati testiranja koncepta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:concept test results
Croatian translation:rezultati testiranja koncepta
Entered by: Dubravka Hrastovec

07:13 Jan 10, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: concept test results
nemam nekog kontesta; navedeno unutar promotivne brošure:
'great concept test results for the xy product'
Hvala!
ihodak4
rezultati testiranja koncepta
Explanation:
Ovaj prijedlog mogu samo iskustveno potvrditi, jer radim za više agencija za istraživanje tržišta. Koristi se upravo riječ 'koncept', jer takav predmet testiranja može biti ili koncept buduće televizijske reklame (npr. storyboard) ili koncept nove ambalaže proizvoda ili koncept budućeg slogana i sl. :-)
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rezultati testiranja koncepta
Dubravka Hrastovec
4rezultati testiranja idejearsenates


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rezultati testiranja ideje


Explanation:
Concept testing is the process of using quantitative methods and qualitative methods to evaluate consumer response to a product idea prior to the introduction of a product to the market.


    Reference: http://www.quirks.com/articles/a2003/20030706.aspx?searchID=...
arsenates
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rezultati testiranja koncepta


Explanation:
Ovaj prijedlog mogu samo iskustveno potvrditi, jer radim za više agencija za istraživanje tržišta. Koristi se upravo riječ 'koncept', jer takav predmet testiranja može biti ili koncept buduće televizijske reklame (npr. storyboard) ili koncept nove ambalaže proizvoda ili koncept budućeg slogana i sl. :-)

Dubravka Hrastovec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
8 hrs
  -> Hvala!