KudoZ home » English to Croatian » Advertising / Public Relations

communication media

Croatian translation: komunikacijska sredstva


12:11 Dec 1, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: communication media
Odnosi se na sve moguće načine kojima neka kompanija komunicira s korisnicima svojih usluga, npr. web stranica, letak, newsletter, akvizicijska pisma... Dakle, to su sve nekakva sredstva komunikacije ili nešto sl.
anna
Croatian translation:komunikacijska sredstva
Explanation:
...upravo to sto ste sami napisali.
Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
THANKS FOR CONFIRMING
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6komunikacijska sredstva
Davorka Grgic
5kanali komunikacijeIvana Karanikic


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
komunikacijska sredstva


Explanation:
...upravo to sto ste sami napisali.

Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
Grading comment
THANKS FOR CONFIRMING

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: As simple as that.
1 min

agree  Ingrid Lovric
55 mins

agree  Vesna Sedlar-Brezak
1 hr

agree  Marija Vujosevic Caric
1 hr

agree  MajaM
2 hrs

agree  Miomira Brankovic: ili sredstva komunikacije, kao što je i Anna napisala
7 hrs

9 days   confidence: Answerer confidence 5/5
kanali komunikacije


Explanation:
communication media predstavlja marketinski izraz koji se u hrvatskom jeziku prevodi kao kanali komunikacije, npr. kanali komunikacije su novine, tv, radio,...i usko su povezani sa promocijom poduzeca

Ivana Karanikic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian