KudoZ home » English to Croatian » Art/Literary

Press office

Croatian translation: ured za tisak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:press office
Croatian translation:ured za tisak

10:12 Jan 23, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Press office
Not included in the exhibition rental fee:Press office,...
sanja
ured za tisak
Explanation:
ured za tisak
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
thanx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ured za tisak
alz
5 +1novinarski ured / ured novinske kuće
Gordana Podvezanec
5ured za tisak / tiskovni ured /ured za informiranje
Davorka Grgic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ured za tisak


Explanation:
ured za tisak


    Reference: http://www.veritas.com.hr/vatikan/ured_za_tisak.php
alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861
Grading comment
thanx!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
10 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ured za tisak / tiskovni ured /ured za informiranje


Explanation:
..posljednja varijanta ukljucuje i ostale medije informiranja.

Ref. Google.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-23 10:35:28 (GMT)
--------------------------------------------------

Vjesnik on-line - Unutarnja politika
... ministrica obrane. U nekoliko navrata priopćenjima se oglasio Ured za informiranje Ministarstva obrane. Prema riječima zamjenika ...
www.vjesnik.com/html/2002/09/ 12/Clanak.asp?r=unu&c=6 - 38k - In cache - Gelijkwaardige pagina\'s



Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 402

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anita Milos: mi u mjestu imamo ured za informiranje (information office) koji nije i ured za tisak.
3 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
press office
novinarski ured / ured novinske kuće


Explanation:
Opus Dei - Press Room - Novinarski uredi
... komiteta (www.escriva-canonization.org), koji preuzima od sekcije Press Office specifične
podatke o ceremoniji za 6. listopada. Novinarski ured u Austriji: Dr ...
www.opusdei.org/art.php?w=65&s=263 - 17k - Cached - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-01-23 10:27:12 GMT)
--------------------------------------------------

ured za tisak:

http://www.usembassy.hr/issues/Press_Office.pdf

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anita Milos: svaki dan po jedna izložba :-)
5 mins
  -> u Novinarskom domu?!:))