KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

scraper

Croatian translation: strugač


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:scraper
Croatian translation:strugač
Entered by: Ingrid Lovric

16:42 Feb 23, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / uljno korito
English term or phrase: scraper
U bazi podataka koju prevodim nalazi se ovaj pojam kao:
....
BRIDGE-OIL PAN
SCRAPER-OIL PAN
GASKET-OIL PAN
RING-OIL PAN
BAFFLE-BEDPLATE
...

Skroz mi je jasno o cemu se radi ali ne uspijevam pronaci odgovarajuci prijevod. Najljepsa hvala

Davorka
Davorka Grgic
strugač
Explanation:
Pretpostavljam da se radi o strugaču. Na slijedećim stranicama možete vidjeti da lij je to ispravan pojam.

AUTO GODINE | Portal Hrvatske automobilske udrugeTreći klipni prsten (strugač ulja) skida višak ulja, a dio zaostane i izgara u cilindru. ... SERVIS: KADA SE MIJENJA ULJE U AUTOMATSKOM MJENJAČU (10.02.) ...
www.autogodine.hr/servis/ 2006/01/28/zasto_auto_trosi_ulje/ - 18k - Spremljeno - Slične stranice


AUTO GODINE | Portal Hrvatske automobilske udrugeSvi automobilski motori troše ulje, dok su novi nekoliko decilitara na tisuću kilometara. Naime, treći klipni prsten (strugač) ne može skinuti cijeli sloj ...
www.autogodine.hr/vijesti/ 2006/02/10/vi_pitate_-_mi_odgovaramo/ - 22k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.autogodine.hr ]

Selected response from:

Ingrid Lovric
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7strugač
Ingrid Lovric
3uljni prsten
Vesna Zivcic


Discussion entries: 2





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
strugač


Explanation:
Pretpostavljam da se radi o strugaču. Na slijedećim stranicama možete vidjeti da lij je to ispravan pojam.

AUTO GODINE | Portal Hrvatske automobilske udrugeTreći klipni prsten (strugač ulja) skida višak ulja, a dio zaostane i izgara u cilindru. ... SERVIS: KADA SE MIJENJA ULJE U AUTOMATSKOM MJENJAČU (10.02.) ...
www.autogodine.hr/servis/ 2006/01/28/zasto_auto_trosi_ulje/ - 18k - Spremljeno - Slične stranice


AUTO GODINE | Portal Hrvatske automobilske udrugeSvi automobilski motori troše ulje, dok su novi nekoliko decilitara na tisuću kilometara. Naime, treći klipni prsten (strugač) ne može skinuti cijeli sloj ...
www.autogodine.hr/vijesti/ 2006/02/10/vi_pitate_-_mi_odgovaramo/ - 22k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.autogodine.hr ]



Ingrid Lovric
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV
1 min
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
1 hr
  -> Hvala!

agree  Dragomir Kovacevic: da, strugač ulja.
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Nives
16 hrs
  -> Hvala!

agree  dkalinic
19 hrs
  -> Hvala!

agree  krtko
20 hrs
  -> Hvala!

agree  Rina LS
1 day14 hrs

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uljni prsten


Explanation:
Čevra: Motori i motorna vozila 1

Spominju se uljni prsteni
"Zadatak uljnih prstena je da otiru ulje s cilindra kako ne bi došlo u kompresijski prostor, odnosno u dodir s toplim plinovima."

Wyhlidal:
scraper ring
(reciprocating engine/piston - Hubkolbenmotor/Kolben)
Abstreifring m
Ölabstreifring m

"Install crank scraper on the intake side of the oil pan rail opposite of the dip stick, with the angle down towards the oil pan."
www.lcengineering.com/Inst/1013021.htm


Vesna Zivcic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 76