KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

anti-glare mirrors

Croatian translation: ogledala sa zaštitom od blještanja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-glare mirrors
Croatian translation:ogledala sa zaštitom od blještanja
Entered by: Veronica Prpic Uhing

07:56 Feb 19, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / dijelovi auta
English term or phrase: anti-glare mirrors
dio na automobilu

The door mirrors and internal rear view mirror automatically suppress glare so you don’t have to worry about being dazzled by the headlights following you.
Ana Kardum
Croatia
ogledala sa zaštitom od blještanja
Explanation:
Malo slobodniji prijevod bi bio da su to "ogledala sa automatskim prigušenjem refleksije" radi smanjenja efekta zasljepljenja vozača.
Ili "ogledala s automatskim smanjivanjem refleksije".
Nikako e ne mogu složiti s prethodnim prijedlozima poput nerefelektirajuća ili protureflektirajuća ogledala, jer osnovna svrha i temeljno svojstvo ogledala jest refelksija!
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ogledala sa zaštitom od blještanja
IVAN-57
4 +1nereflektirajuće ogledalo
Kristina Kolic
5protureflektirajuće ogledalo
Gordana Podvezanec
3 -1AG ili anti glare retrovizori
Natasa Grubor


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
anti-glare mirrors
AG ili anti glare retrovizori


Explanation:
ne prevodi se
to je staklo koje ne reflektuje svjetlost

Example sentence(s):
  • Visokokvalitetna zaštita od odbljeska (AG-Anti glare)...

    Reference: http://www.netcom.hr/shop/index.php?cPath=114_11407
    Reference: http://www.pioneer-rus.ru/ru/download.jsp?dir=%2Ffiles%2Fbro...
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Marcel Milic: Ma neka mi netko objasni zašto moramo engleske riječi ostavljati u prijevodu? Gdje je onda prijevod?
10 hrs
  -> ja se zapravo slazem sa vama, ali to je cesce neprevedono nego prevedeno

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
anti-glare mirrors
protureflektirajuće ogledalo


Explanation:

Search: Browse the index

Definition of: anti-glare screen

A monitor screen that is treated to reduce glare from light sources. Non-glare CRTs often use a coating baked onto the screen at the time of manufacture, which provides a significant reduction in glare; however, LCD screens may completely eliminate it. See

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marcel Milic: Može ali donje rješenje mi je ipak bliže.
8 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
anti-glare mirrors
nereflektirajuće ogledalo


Explanation:
nereflektirajuće ogledalo, nereflektirajuće unutarnje ogledalo, nereflektirajuće staklo

http://www.nissan.hr/hrv/vehicle.asp?v=micra_c_c&sp=spec
http://www.autostaklo-bingo.hr/folije.asp


Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic
6 hrs

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
anti-glare mirrors
ogledala sa zaštitom od blještanja


Explanation:
Malo slobodniji prijevod bi bio da su to "ogledala sa automatskim prigušenjem refleksije" radi smanjenja efekta zasljepljenja vozača.
Ili "ogledala s automatskim smanjivanjem refleksije".
Nikako e ne mogu složiti s prethodnim prijedlozima poput nerefelektirajuća ili protureflektirajuća ogledala, jer osnovna svrha i temeljno svojstvo ogledala jest refelksija!

IVAN-57
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 105
Grading comment
Hvala svima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ciovo
4 hrs
  -> Hvala

agree  V&M Stanković: tako je - ako nema refleksije, nema ni ogledala!
10 hrs
  -> Hvala!

agree  Franka72: možda antireflektirajuća zrcala
1 day19 hrs