KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

to carry a tune

Croatian translation: ...


10:42 Feb 14, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / car marketing
English term or phrase: to carry a tune
This is one estate that can also carry a tune.

Govori se o automobilima, marketing. 'Estate' se ovdje odnosi na automobil...
merri_t
Croatia
Croatian translation:...
Explanation:
Čini mi se da žele reći da navedeni model ima dobro ozvučenje, u smislu stereo (radio, CD, zvučnici) sustava koji je ugrađen.
Selected response from:

Mirela Skarica
Croatia
Grading comment
Yes, hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7...Mirela Skarica
5pjevati u stilu
Nedzad Selmanovic
5otpjevati sa sluhom
Marija Kostovic
2pratiti melodiju
Nedim Sahovic


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
...


Explanation:
Čini mi se da žele reći da navedeni model ima dobro ozvučenje, u smislu stereo (radio, CD, zvučnici) sustava koji je ugrađen.

Mirela Skarica
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Yes, hvala.
Notes to answerer
Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
38 mins
  -> hvala

agree  arsenates
47 mins

agree  Marcel Milic: Baš tako. Možda: U ovom autu i glazbu ćete slušati sa užitkom. (Dali zvuči dovoljno marketniški? :-) )
4 hrs

agree  Natasa Djurovic
5 hrs

agree  xxxPoveyTrans: without more context, impossible to say with any degree of certainty as it not at all standard usage but this is most likely meaning
5 hrs

agree  xxxKale75
11 hrs

agree  ihodak4
2 days21 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
otpjevati sa sluhom


Explanation:
...točno otpjevati je doslovan prijevod.
A možda bih to prevela sa:
Ovaj vam karavan može i otpjevati nešto. Ne znam... :)

Marija Kostovic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

28 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pratiti melodiju


Explanation:
Jedino to mi pada na pamet...

Nedim Sahovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pjevati u stilu


Explanation:
moze i samo pjevati.

sretno

Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16