KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

power train

Croatian translation: pogonski sklop ili pogonska osovina za vuču


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power train
Croatian translation:pogonski sklop ili pogonska osovina za vuču
Entered by: merri_t

18:21 Feb 14, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: power train
The compact power train is designed to help optimise deformation.
merri_t
Croatia
pogonski sklop ili pogonska osovina za vuču
Explanation:
U oblasti automobilske industrije firme (potreba za firmama koje izradjuju

delove za lična i terenska vozila, kao i kamione i autobuse) koje rade:

. pragove za ulazak u vozila (kao deo karoserija)

. šrafove i matice

. benzinske i dizel motore (kako za automobile, tako i za autobuse i kombajne)

. kompletne pogonske osovine za vuču (engl.power-train)

. kablovske sisteme koji s smešteni unutar drugog kabla (engl.hamesses)

. žmigavce

. kutije menjača

Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Da, hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pogonski sklop ili pogonska osovina za vučuDinap
5prenosni mehanizamxxxKale75
4pogonska grupa
iNekic


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pogonski sklop ili pogonska osovina za vuču


Explanation:
U oblasti automobilske industrije firme (potreba za firmama koje izradjuju

delove za lična i terenska vozila, kao i kamione i autobuse) koje rade:

. pragove za ulazak u vozila (kao deo karoserija)

. šrafove i matice

. benzinske i dizel motore (kako za automobile, tako i za autobuse i kombajne)

. kompletne pogonske osovine za vuču (engl.power-train)

. kablovske sisteme koji s smešteni unutar drugog kabla (engl.hamesses)

. žmigavce

. kutije menjača




    Reference: http://www.pkv.co.yu
    Reference: http://www.pikec-tuning.com
Dinap
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Da, hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV: pogonski sklop (nije 'pogonska osovina', bila ona 'za vuču' ili 'za guranje', jer obuhvaća više dijelova osim jedne ili više osovina, zupčanike npr. još neke stvari)
4 hrs
  -> Ok hvala na detaljnijem objašnjenju, takve je stvari korisno znati i u svakodnevnom životu

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
17 hrs

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
prenosni mehanizam


Explanation:
Morton Benson...
power train (on an automobile) prenosni mehanizam

xxxKale75
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 3
Notes to answerer
Asker:


17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pogonska grupa


Explanation:
"pogonska grupa" je uobičajeni naziv koji obuhvaća motor i mjenjač, nekada i diferencijal te vratilo ukoliko su mjenjač ili pogonski kotači konstrukcijski udaljeni od motora

iNekic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 28