KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

gas discharge lamp technology

Croatian translation: tehnologija fluorescente žarulje/svjetiljke


19:52 Feb 18, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / tehnologija
English term or phrase: gas discharge lamp technology
u recenici...
gas discharge lamp technology helps you gain 45 metres more for braking when driving in the dark at 100 km/h.
merri_t
Croatia
Croatian translation:tehnologija fluorescente žarulje/svjetiljke
Explanation:
Fluorescentne žarulje rade na principu električnog pražnjenja (izboja) u plinu. U staklenoj cijevi obično se koriste živine pare ali mogu i neki inertni plinovi kao helij neon, argon (otud naziv neonske). Praktične su jer štede energiju.
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Hvala, uzecu ovaj odgovor za sada, iako su fluorescentne zarulje 'jedna od' gas discharge lamps'. Ali za ovu priliku nadam se da ce posluziti.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3tehnologija plinskih izbojnih svjetiljkisazo
5tehnologija fluorescente žarulje/svjetiljkeDinap


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
tehnologija plinskih izbojnih svjetiljki


Explanation:
odstraniti živu iz plinskih izbojnih svjetiljki. 3. Stavci 1. i 2. moraju se primijeniti na način koji će omogućiti ponovnu uporabu i za okoliš prihvatljivu ...




    www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2007/2327.htm - 376k
sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: Ovo je točan prijevod.
15 hrs
  -> Hvala ti.

agree  Dinap: Dubravka je u pravu Sandra, dugujem Vam ova tri poena. Mislim da je Vaše objašnjenje najtočnije i najpotpunije s obzirom na kontekst.
2 days47 mins
  -> Hvala, Maja. Kako ćemo napravit transakciju poena? :-))

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 days

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tehnologija fluorescente žarulje/svjetiljke


Explanation:
Fluorescentne žarulje rade na principu električnog pražnjenja (izboja) u plinu. U staklenoj cijevi obično se koriste živine pare ali mogu i neki inertni plinovi kao helij neon, argon (otud naziv neonske). Praktične su jer štede energiju.

Example sentence(s):
  • Fluorescent lamps are gas discharge lamps.The glass tube is filled with mercury vapour under low pressure. The inner wall of the glass tube is coated with a phosphor that reacts to ultra-violet light. At the ends of the glass tube are electrodes.

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Gas-discharge_lamp
    Reference: http://forums.vutra.org/unutrasnje-uzgajanje/693-udaljenost-...
Dinap
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Hvala, uzecu ovaj odgovor za sada, iako su fluorescentne zarulje 'jedna od' gas discharge lamps'. Ali za ovu priliku nadam se da ce posluziti.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dubravka Hrastovec: Mislim da je predloženi (i odabrani!) pojam znatno preuzak za ono što gas discharge lamps uistinu jesu...
1 hr

neutral  iNekic: "fluorescentne" treba ispraviti, a zapravo je riječ o "ksenonskim svjetlima"! Npr: http://www.vidiauto.com/01novosti/index.php?id=11433
2 hrs