KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

EPS - Electronic Power Steering

Croatian translation: upravljač s elektromotornim pojačivačem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EPS - Electronic Power Steering
Croatian translation:upravljač s elektromotornim pojačivačem
Entered by: Vesna Zivcic

17:56 Jan 22, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automobile
English term or phrase: EPS - Electronic Power Steering
automobile parts
Gordana Podvezanec
Croatia
Upravljač s elektromotornim pojačivačem
Explanation:
Electric Power Steering (ESP) - upravljač s elektro motornim pojačivačem

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 18:03:32 (GMT)
--------------------------------------------------

EPS = Electric Power Steering je serijski ugrađen električki podržan servoupravljač

Osobno preferiram prvi izraz.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 18:07:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Još jedan prijedlog - električni servo uređaj upravljača
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Upravljač s elektromotornim pojačivačem
Daniela Miklic Belancic
5servo volan
Andjelo Miklic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Upravljač s elektromotornim pojačivačem


Explanation:
Electric Power Steering (ESP) - upravljač s elektro motornim pojačivačem

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 18:03:32 (GMT)
--------------------------------------------------

EPS = Electric Power Steering je serijski ugrađen električki podržan servoupravljač

Osobno preferiram prvi izraz.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 18:07:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Još jedan prijedlog - električni servo uređaj upravljača

Daniela Miklic Belancic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike: elektro-hidraulički sustav za upravljanje www.auto.ba/2003/04/in2.htm tako se hrvatski kazhe, ba!
7 mins
  -> Hvala

agree  Franka72
54 mins
  -> Hvala

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
servo volan


Explanation:
električni upravljač.

Andjelo Miklic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16