KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

batery saver

Croatian translation: uređaj za zaštitu akumulatora od pražnjenja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:batery saver
Croatian translation:uređaj za zaštitu akumulatora od pražnjenja
Entered by: Vesna Zivcic

11:09 Jan 26, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: batery saver
batery saver

Radi se o uređaju koji isključuje svjetla u vozilu nakon što vozač napusti vozilo, a zaboravi to sam učiniti. Svrha je spriječiti nepotrebno pražnjenje akumulatora.

Unaprijed zahvaljujem na prijedlozima.
Vesna Zivcic
Uređaj za zaštitu od potpunog pražnjenja akumulatora
Explanation:
Malo je dugačko, ali to je bit.
Točno ovako., jer ovakvi uređaji se uključuju tek nakon što razina napunjenosti akumulatora dosegne donju granicu koja je specificirana u postavkama uređaja. Ponekad se može i regulirati donja granica struje ili napona akumulatora, prilikom koje će se uređaj uključiti. Ako bi preveli uređaj od neželjenog pražnjenja akumulatora, značilo bi da uređaj prepoznaje želimo li mi da se akumulator prazni ili ne.
U stvarnosti, možete sjediti u automobilu sa uključenim grijanjem i isključenim motorom, a kada razina napona ili struje padne do nedozvoljene razine, uređaj isključuje glavni strujni vod, a samim time i grijanje.
Selected response from:

Andjelo Miklic
Grading comment
Zahvaljujem svima, treba mi što transparentniji prijevod
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Čuvar akumulatorabergazy
4 +2regulator za štednju energijeAnita Milos
5 +1Zastita od nezeljenoga praznjenja akumulatora
IVAN-57
5Uređaj za zaštitu od potpunog pražnjenja akumulatora
Andjelo Miklic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Zastita od nezeljenoga praznjenja akumulatora


Explanation:
Eto to je moj prijedlog.
Pozdrav!

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-26 11:24:26 (GMT)
--------------------------------------------------

Mozda je bolje Zastitna sklopka ili Zastitni relej ako se radi o nekom posebnom uredjaju koji stiti bateriju odnosno koji isklapa nezeljeno trosilo.
Zastita sama po sebi odnosi se na funkciju, ali ne i na uredjaj koji tu funkciju izvrsava.

IVAN-57
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 105

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Bulesic Milic: Podsjeća me to i na "screen saver"!
28 mins
  -> Hvala !

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
regulator za štednju energije


Explanation:
ili uređaj ...

mada regulator mi se čini nekako prikladnije.

Anita Milos
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: Regulator za štednju akumulatora
59 mins
  -> hvala

agree  A.Đapo
5 hrs
  -> hvala

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Uređaj za zaštitu od potpunog pražnjenja akumulatora


Explanation:
Malo je dugačko, ali to je bit.
Točno ovako., jer ovakvi uređaji se uključuju tek nakon što razina napunjenosti akumulatora dosegne donju granicu koja je specificirana u postavkama uređaja. Ponekad se može i regulirati donja granica struje ili napona akumulatora, prilikom koje će se uređaj uključiti. Ako bi preveli uređaj od neželjenog pražnjenja akumulatora, značilo bi da uređaj prepoznaje želimo li mi da se akumulator prazni ili ne.
U stvarnosti, možete sjediti u automobilu sa uključenim grijanjem i isključenim motorom, a kada razina napona ili struje padne do nedozvoljene razine, uređaj isključuje glavni strujni vod, a samim time i grijanje.

Andjelo Miklic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Zahvaljujem svima, treba mi što transparentniji prijevod

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Čuvar akumulatora


Explanation:
Izravna asocijacija na "čuvar zaslona"
ili screensaver
Mobis electronic
... Xpress-on kućišta, vremenski podesivi profili, pozadinske slike u boji preko cijeloga
zaslona, promjenjive tematske boje zaslona, čuvar zaslona s digitalnim ...
www.mobis.hr/7250/ - 18k - Cached - Similar pages



bergazy
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Zašto ne? Mislim da je potpuno u redu.
5 hrs
  -> To mi izgleda kao najbezbolnije rješenje

agree  zoran rukavina
6 hrs
  -> Hvala