KudoZ home » English to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

trim

Croatian translation: ukrasna lajsna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trim
Croatian translation:ukrasna lajsna
Entered by: Nedzad Selmanovic

21:32 Mar 26, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: trim
the trim of a car
Zdenka Ivkovcic
Croatia
ukrasna lajsna
Explanation:
može i samo lajsna.
Najčešće ćete to vidjeti na ivici blatobrana, na vozačevoj konzoli i na vratima )spolja i izvan)

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2004-03-26 22:24:23 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, spolja i iznutra. Zadnjih 48 sati nesanice je previše. Dosta je za danas i jučer.
Selected response from:

Nedzad Selmanovic
Grading comment
Hvala za brzu pomoć.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1oprema
Pike
4 +1ukrasna lajsna
Nedzad Selmanovic


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
oprema


Explanation:
paket opreme
Trim of a car se može odnositi na paket opreme, kao i na tip (unutar pojedinog modela - kabriolet, TDI, GT itd.) Različiti tipovi se obično razlikuju po paketu opreme, te (doduše ne nužno)i po ugrađenom motoru i drugim elementima.

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2004-03-26 22:06:59 GMT)
--------------------------------------------------

ima i rasprostranjena uporaba riječi trim (car trim) u smislu kroma na autu...pasta za poliranje kroma?



    Reference: http://www.ocf.berkeley.edu/~pccheng/celica/main.html
Pike
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic: Imate pravo da je "oprema" jedno znacenje, ali posto se spominje "trim detailer" mislim da su "krom na autu" ili "ukrasne lajsne" pravi odgovori.
3 hrs
  -> hvala!

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ukrasna lajsna


Explanation:
može i samo lajsna.
Najčešće ćete to vidjeti na ivici blatobrana, na vozačevoj konzoli i na vratima )spolja i izvan)

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2004-03-26 22:24:23 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, spolja i iznutra. Zadnjih 48 sati nesanice je previše. Dosta je za danas i jučer.


    Reference: http://www.exoticwooddash.com/
Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala za brzu pomoć.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic: Trim detailer: Trim Detailer uses new technology to instantly restore color and richness to faded and discolored trim and molding...http://www.autobarn.net/meggolclastr.html Ne znam tocan prijevod...sredstvo za ciscenje ukrasnih dijelova
3 hrs
  -> hvala vam velika