KudoZ home » English to Croatian » Bus/Financial

supplementary pension fund

Croatian translation: fond dopunskog mirovinskog osiguranja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:supplementary pension fund
Croatian translation:fond dopunskog mirovinskog osiguranja
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

10:52 Apr 3, 2003
English to Croatian translations [Non-PRO]
Bus/Financial / osiguranje
English term or phrase: supplementary pension fund
na njemačkom: Zusatzversorgungskasse

kasa za dopunsko mirovinsko osiguranje

Postoji li na hrvatskom stručan naziv za ovo?
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Dodatno mirovinsko osiguranje
Explanation:
Vjesnik on-line - Teme dana
... pet posto ide u odabrani obvezni mirovinski fond, za osiguranike s beneficiranim
stažem u oba će se fonda razmjerno plaćati i dodatno mirovinsko osiguranje. ...
www.vjesnik.com/html/2002/01/ 17/Clanak.asp?r=tem&c=1 - 36k - Cached - Similar pages

Mirovinska reforma - Za ispis
... zbog posljedica rata i tranzicije u gospodarstvu dodatno ubrzan, pa ... je reformirani
"stari" mirovinski fond HZMO-a (Hrvatskog Zavoda za mirovinsko osiguranje). ...
www.mirovinskareforma.hr/print.html - 19k - Cached - Similar pages

INTERVJU S GOSPODINOM V
... Prvi stup je Generacijsko osiguranje, drugi Obvezno dodatno osiguranje i treći ... Znači,
buduće mirovinsko osiguranje temeljit će se na štednji vlastitih ...
brod.pfri.hr/plima/plima5/sindikat.htm - 14k - Cached - Similar pages

Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Dobrovoljno mirovinsko osiguranje je ono koje nije obavezno. Uz već postojeće osiguranje (bilo obavezno kao npr. kod zaposlenih ili dobrovoljo kao kod samostalnih) može se sklopiti i ovo dopunsko mirovinsko osiguranje - za one koji to sebi mogu priuštiti i koji smatraju da će ovim prvim imati premalu mirovinu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Dodatno mirovinsko osiguranjebergazy
5Dobrovoljni mirovisnki fondZrinka
3 +1dobrovoljni mirovinski fondZrinka


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Dobrovoljni mirovisnki fond


Explanation:
To je termin koji koriste mirovinski fondovi u Hrvatskoj kad imaju u vidu mirovinski fond koji nije obvezatan

Zrinka
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vesna Zivcic: dopunsko nije isto što i dobrovoljno
18 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Dodatno mirovinsko osiguranje


Explanation:
Vjesnik on-line - Teme dana
... pet posto ide u odabrani obvezni mirovinski fond, za osiguranike s beneficiranim
stažem u oba će se fonda razmjerno plaćati i dodatno mirovinsko osiguranje. ...
www.vjesnik.com/html/2002/01/ 17/Clanak.asp?r=tem&c=1 - 36k - Cached - Similar pages

Mirovinska reforma - Za ispis
... zbog posljedica rata i tranzicije u gospodarstvu dodatno ubrzan, pa ... je reformirani
"stari" mirovinski fond HZMO-a (Hrvatskog Zavoda za mirovinsko osiguranje). ...
www.mirovinskareforma.hr/print.html - 19k - Cached - Similar pages

INTERVJU S GOSPODINOM V
... Prvi stup je Generacijsko osiguranje, drugi Obvezno dodatno osiguranje i treći ... Znači,
buduće mirovinsko osiguranje temeljit će se na štednji vlastitih ...
brod.pfri.hr/plima/plima5/sindikat.htm - 14k - Cached - Similar pages



bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678
Grading comment
Dobrovoljno mirovinsko osiguranje je ono koje nije obavezno. Uz već postojeće osiguranje (bilo obavezno kao npr. kod zaposlenih ili dobrovoljo kao kod samostalnih) može se sklopiti i ovo dopunsko mirovinsko osiguranje - za one koji to sebi mogu priuštiti i koji smatraju da će ovim prvim imati premalu mirovinu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
49 mins

agree  IVAN-57: Dopunsko umjesto dodatno i sve je pet!
1 hr

agree  ieftimovsk
3 hrs

agree  Dubravka Zebec
9 hrs

agree  Karen Ordanic
5 days

agree  Franka72
19 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dobrovoljni mirovinski fond


Explanation:

Ja vrlo dobro znam da supplementary nije isto što i dobrovoljni, ali koliko znam u Hrvatskoj se mirovinski fondovi dijele na tri stupa (prva dva su obavezni) i treći stup koji je dobrovoljan (tako ga naziva HAGENA), pa pretpostavljam da je taj supplementary zapravo taj naš dobrovoljni fond (tj 3. stup mirovinskog osiguranja)

Zrinka
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmarijana1: Slažem se sa izrazom dobrovoljno; to je to!!!
14 mins