KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

Co-Lessee

Croatian translation: suzakupnik, supotpisnik najmoprimstva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Co-Lessee
Croatian translation:suzakupnik, supotpisnik najmoprimstva
Entered by: eleonora_r

20:52 Aug 1, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Leasing agreement
English term or phrase: Co-Lessee
Radi se o najmu broda. Spominju se lessor, lessee i co-lessee.
eleonora_r
suzakupnik, supotpisnik najmoprimstva
Explanation:
http://www.tranexp.hr/trazenje_na_cijelom_internetu_na_hrvat...
collessee

A partner in a lease taken.
http://definethisword.com/Colessee.html

unajmiti brod - charter

Ugovor o najmu plovila postaje važeći plaćanjem cjelokupnog iznosa najma GENERALTURISTU. Iznos najamnine uključuje upotrebu plovila. Najamninu se najmoprimac obvezuje uplatiti u korist žiro računa GENERALTURISTA, koji se vodi kod Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb i to

http://www.generalturist.com/sailing/Terms.aspx


Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2suzakupnik, supotpisnik najmoprimstva
Veronica Prpic Uhing
4podugovarač
Dusica Cook


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
co-lessee
podugovarač


Explanation:
mislim da je to to... osoba koja iznajmljuje od lessee, koji je vec ranije iznajmio od lessor... isto kao i sa stambenim i poslovnim objektima

Dusica Cook
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mislim da bi to bilo sublessee. Mislim da je ovo onaj koji unajmljuje zajedno s lessee. Lessor je najmodavac, lessee najmoprimac, ali ne mogu pronaći izraz za co-lessee.


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
co-lessee
suzakupnik, supotpisnik najmoprimstva


Explanation:
http://www.tranexp.hr/trazenje_na_cijelom_internetu_na_hrvat...
collessee

A partner in a lease taken.
http://definethisword.com/Colessee.html

unajmiti brod - charter

Ugovor o najmu plovila postaje važeći plaćanjem cjelokupnog iznosa najma GENERALTURISTU. Iznos najamnine uključuje upotrebu plovila. Najamninu se najmoprimac obvezuje uplatiti u korist žiro računa GENERALTURISTA, koji se vodi kod Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb i to

http://www.generalturist.com/sailing/Terms.aspx




Veronica Prpic Uhing
United States
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Mavar
21 mins
  -> Hvala!

agree  Anja Medic: A postoji i sunajmoprimac (u Zakonu o najmu stanova)
5 hrs
  -> Hvala!