KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

warranty claim

Croatian translation: potraživanja na osnovi jamstva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:warranty claim
Croatian translation:potraživanja na osnovi jamstva
Entered by: eleonora_r

22:10 Aug 1, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Leasing agreement
English term or phrase: warranty claim
The lessee is not entitled to any warranty claims against the lessor...
eleonora_r
reklamacije na jamstvo, potraživanja (na osnovu) jamstva
Explanation:

reklamacije

http://www.proz.com/kudoz/913841#2233885
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1reklamacije na jamstvo, potraživanja (na osnovu) jamstva
Veronica Prpic Uhing
5potraživanje garancije zakupnog ugovoraVladimir Mavar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reklamacije na jamstvo, potraživanja (na osnovu) jamstva


Explanation:

reklamacije

http://www.proz.com/kudoz/913841#2233885


Veronica Prpic Uhing
United States
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic: reklamacije (potraživanja) po osnovu garancije
3 hrs
  -> Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
potraživanje garancije zakupnog ugovora


Explanation:
Najmoprimac nema pravo potraživanja garancije od najmodavca - nisam siguran o kakvom se najmu radi (automobila, broda, i sl.), ali u SAD-u postoji Magnuson-Moss Jamstveni Akt, koji se primjenjuje svim zakupnim tranzakcijama. Primjenjiv je kod kršenja zakupnog ugovora jer se pretpostavlja da razborita osoba ne bi stupila u neki najam da unaprijed zna da se odriče određenih statutarnih prava pri samom procesu.

Example sentence(s):
  • The Magnuson-Moss Warranty Act applies to breach of warranty claims arising under lease transactions.

    Reference: http://www.findarticles.com/p/articles/mi_qa3898/is_200104/a...
Vladimir Mavar
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 57