KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

defaulting party

Croatian translation: stranka koja ne ispunjava obaveze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:defaulting party
Croatian translation:stranka koja ne ispunjava obaveze
Entered by: eleonora_r

23:50 Aug 5, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Agreement
English term or phrase: defaulting party
In the event that this Agreement has been terminated in relation to any Defaulting Party pursuant to Section ...., the Defaulting Party shall be obliged to sell its Shares to the Company or, ...
eleonora_r
stranka koja ne ispunjava obaveze
Explanation:
Stranka možda nije voljna, a možda uistinu nije financijski sposobna podmiriti svoje dugovne obaveze. Ovo se događa kod svih vrsta obaveza, uključujući obveznice, zadužnice, hipoteke, zajmove, i slično. Ponekad je ovo suverena država, koja ne može ispuniti obaveze svojim kreditorima. U korporativnim financijama, neispunjavanje obaveza obično se smatra uvodom u poslovni stečaj.
Selected response from:

Vladimir Mavar
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stranka koja ne ispunjava obavezeVladimir Mavar
1 +1strana koja krši ugovor
Miomira Brankovic


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
strana koja krši ugovor


Explanation:
U slučaju da jedna od strana krši obveze koje je preuzela ovim Ugovorom, druga strana može Ugovor otkazati.
http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/1993/1500.htm



--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2006-08-06 00:48:20 GMT)
--------------------------------------------------

Confidence level nije 1, nego 4, slučajno sam pomerila miša.

Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
2 hrs
  -> Hvala.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stranka koja ne ispunjava obaveze


Explanation:
Stranka možda nije voljna, a možda uistinu nije financijski sposobna podmiriti svoje dugovne obaveze. Ovo se događa kod svih vrsta obaveza, uključujući obveznice, zadužnice, hipoteke, zajmove, i slično. Ponekad je ovo suverena država, koja ne može ispuniti obaveze svojim kreditorima. U korporativnim financijama, neispunjavanje obaveza obično se smatra uvodom u poslovni stečaj.


    Reference: http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=defaulting+party
    Reference: http://www.investordictionary.com/definition/default+(financ...
Vladimir Mavar
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 57
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ihodak4
9 hrs