KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

Hedging

Croatian translation: reduciranje (izbjegavanje) financijskih rizika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hedging
Croatian translation:reduciranje (izbjegavanje) financijskih rizika
Entered by: A.Đapo

19:56 Oct 26, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Hedging
Hedging may be necessary where the home currency differs from the purchase order currency, and a specific value will be exceed and/or currency risk is apparent. In this case the appropriate finance department will be informed.
Naišla sam na oprečna objašnjenja (konvertiranje valute, šticung isl), pa molim za pomoć
A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
reduciranje (izbjegavanje) financijskih rizika
Explanation:
Također i "minimiziranje financijskih rizika"
Selected response from:

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
hvala puno
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3zaštita (hedging) od tečajnog rizika
alen botica
4 +2reduciranje (izbjegavanje) financijskih rizika
Nenija Hasanic
5zaštita od valutnih i kamatnih rizikakrtko
5hedžovanje
Dragomir Kovacevic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hedging
hedžovanje


Explanation:
poznato mi je da se gornji termin "hedžovanje" koristi u stručnim krugovima, mada gugleta ne pruža puno dokaza o tome, a uostalom, i ne mere ni pružit za sve. Mogu i da objasnim šta znači, ali mislim da ga već ovakvog, slobodno možete iskoristiti.

Dragomir Kovacevic
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hedging
reduciranje (izbjegavanje) financijskih rizika


Explanation:
Također i "minimiziranje financijskih rizika"

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala puno

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
3 hrs

agree  Miomira Brankovic: putem transakcije sa suprotnim efektom - mislim da nemamo termin kojim bi se to kraće izrazilo
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
hedging
zaštita (hedging) od tečajnog rizika


Explanation:
Poslovanje s gospodarstvom - Upravljanje novčanim sredstvimakupoprodaja deviza po povlaštenom tečaju,; zaštita (hedging) od tečajnog rizika. Instrumenti kamatnog tržišta. zaštita od kamatnog rizika ...
www.erstebank.hr/goupravljanje.asp - 18k -


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-26 22:20:07 GMT)
--------------------------------------------------

Najpoznatiji instrumenti zaštite od tečajnog rizika jesu "hedging", "futures" i "options". Koje su njihove karakteristike i kako bi se mogli primijeniti na hrvatskom financijskom tržištu odgovori su koje je autor u svom članku pobliže prikazao.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-26 22:20:43 GMT)
--------------------------------------------------

Nimalo ne čudi takav razvoj događaja , jer hedging ( zaštita od rizika ) putem financijskih derivata u kriznim situacijama dobiva na značenju , a veći dio ...
www.vjesnik.hr/html/2002/03/01/Clanak.asp?r=gos&c=3 - 38k -


    Reference: http://www.erstebank.hr/goupravljanje.asp
alen botica
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ciovo
18 mins

agree  Vladimir Mavar
1 hr

neutral  Pike: ne samo tečajnih rizika, može se odnositi npr i na diverzifikaciju portfelja vrijednosnica
1 hr

agree  xxxAnita Britve
8 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hedging
zaštita od valutnih i kamatnih rizika


Explanation:
www.limun.hr
sretno s fincima:))

krtko
China
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 6