KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

Managing the project based organisation

Croatian translation: upravljanje organizacijom osnovanom za (određeni) projekt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Managing the project based organisation
Croatian translation:upravljanje organizacijom osnovanom za (određeni) projekt
Entered by: ihodak4

20:54 Jun 29, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Managing the project based organisation
naziv predmeta na MBA studies
Hvala!
ihodak4
upravljanje organizacijom osnovanom za (određeni) projekt
Explanation:
A project-based organisation (PBO) is a temporary organisation set up for the duration of a project.
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1upravljanje organizacijom zasnovanom na projektimamerri_t
5upravljanje/upravljati projektnom organizacijom
Mirta Didara
3upravljanje organizacijom osnovanom za (određeni) projektsazo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
managing the project based organisation
upravljanje organizacijom zasnovanom na projektima


Explanation:
my best bet

merri_t
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Mavar
39 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
managing the project based organisation
upravljanje organizacijom osnovanom za (određeni) projekt


Explanation:
A project-based organisation (PBO) is a temporary organisation set up for the duration of a project.


    Reference: http://www.cops.ac.uk/teaching/lectures_lecture5.php
sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 45
Grading comment
Hvala!

16 days   confidence: Answerer confidence 5/5
managing the project based organisation
upravljanje/upravljati projektnom organizacijom


Explanation:
Project based organizacija može označavati organizaciju koja je složena ad hoc, odnosno upravo za taj određeni projekt, ali u poslovnoj organizaciji ona češće označava organizaciju koja je po svojoj strukturi organizirana projektno, za razliku od funkcionalne, proizvodne, zemljopisne, itd. organizacijske strukture.
Dakle, vanjska organizacija ukljucuje podjelu na projekte: projekt A, projekt B, projekt C... Obzirom da svaki projekt zahtijeva i klasične funkcije - knjigovodstvo, itd., čest je slučaj da se neke od njih posve (ili u određenom omjeru) centraliziraju, a druge decentraliziraju, sukladno poslovnoj logici uprave i potrebama projekta.

Mirta Didara
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24