KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

consumer sales

Croatian translation: izravna prodaja potrošačima


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:consumer sales
Croatian translation:izravna prodaja potrošačima
Entered by: ihodak4

21:03 Sep 12, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: consumer sales
"Net sales" shall mean Consumer sales (if applicable), FOB Sales and Non-FOB Sales.
Hvala!
ihodak4
izravna prodaja potrošačima
Explanation:
Izravna je prodaja, a ne potrošači.

There are new types of commerce – direct selling to the consumer, distance sale…

Pojavljuju se novi oblici prodaje - izravna prodaja potrošaču,
prodaja na daljinu…
http://www2.hgk.hr/en/depts/trade/distributivna_trgovina_200...
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1izravna prodaja potrošačimaAleksandar Medić
3 +1prodaja izravnim potrošačimaVladimir Mavar


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
prodaja izravnim potrošačima


Explanation:
"Neto prodaja" predstavljat će prodaju izravnim potrošačima (u slučaju primjenjivosti), prodaju kroz Free on Board, te prodaju koja se ne svrstaje u kategoriju prodaje Free on Board.


    Reference: http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=FOB
Vladimir Mavar
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Ditko
11 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
izravna prodaja potrošačima


Explanation:
Izravna je prodaja, a ne potrošači.

There are new types of commerce – direct selling to the consumer, distance sale…

Pojavljuju se novi oblici prodaje - izravna prodaja potrošaču,
prodaja na daljinu…
http://www2.hgk.hr/en/depts/trade/distributivna_trgovina_200...

Aleksandar Medić
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
10 days
  -> Hvala.