KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

obtain and copy the manufacturer

Croatian translation: dostaviti kopiju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:obtain and copy the manufacturer
Croatian translation:dostaviti kopiju
Entered by: karmen

13:09 Nov 5, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general)
English term or phrase: obtain and copy the manufacturer
..., provided the distributor first obtain and copy the manufacturer with the local Spanish distributors' agreement.
Dostaviti?
karmen
...
Explanation:
Bez iznimke za prednje posebno navedeno, distributer je autoriziran od strane proizvođača osnovati (utemeljiti, otvoriti) jedan servisni centar u Španjolskoj s isključivom svrhom servisiranja proizvoda, pod uvjetom da distributer prvo pribavi i proizvođaču dostavi kopiju ugovora s lokalnim španjolskim distributerima.
- to mi je logično ako je taj glavni distributer onaj koji otvara servisni centar, pa treba imati ugovor s ostalim lokalnim distributerima da će se koristiti taj jedan/jedini servisni centar;
Selected response from:

ihodak4
Grading comment
Uz ispriku tg57 i unatoč preciznog odgovora koji će biti unesen u glosar, bodovi vama. Hvala na promptnim odgovorima. Nadam se da ne radim ništa protiv pravila jer me stalno netko ispravlja.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3...ihodak4
3dostavi kopijutg57


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dostavi kopiju


Explanation:
dostavi kopiju ili duplikat

tg57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
...


Explanation:
Bez iznimke za prednje posebno navedeno, distributer je autoriziran od strane proizvođača osnovati (utemeljiti, otvoriti) jedan servisni centar u Španjolskoj s isključivom svrhom servisiranja proizvoda, pod uvjetom da distributer prvo pribavi i proizvođaču dostavi kopiju ugovora s lokalnim španjolskim distributerima.
- to mi je logično ako je taj glavni distributer onaj koji otvara servisni centar, pa treba imati ugovor s ostalim lokalnim distributerima da će se koristiti taj jedan/jedini servisni centar;


ihodak4
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Uz ispriku tg57 i unatoč preciznog odgovora koji će biti unesen u glosar, bodovi vama. Hvala na promptnim odgovorima. Nadam se da ne radim ništa protiv pravila jer me stalno netko ispravlja.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Karen Ordanic: pribavi i dostavi kopiju proizvođaču
21 hrs
  -> Hvala! Svakako je potrebno prilagoditi termin u glosaru!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days9 hrs