KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

cause of action

Croatian translation: razlog/uzrok za pokretanje pravnog postupka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cause of action
Croatian translation:razlog/uzrok za pokretanje pravnog postupka
Entered by: eleonora_r

21:29 Feb 23, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: cause of action
Kontekst kao u prethodnom pitanju.
eleonora_r
razlog/uzrok za pokretanje pravnog postupka
Explanation:
https://www-304.ibm.com/jct03004c/tools/cpeportal/fileserve/...

ili poduzimanje (pravnih) radnji, ovisi sto vam vise odgovara!
Selected response from:

Maja Engel
Grading comment
Ovo mi više odgovara kontekstu. Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2razlog/uzrok za pokretanje pravnog postupka
Maja Engel
3 +1povod tužbeDinap
4uzrok radnjeihodak4


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzrok radnje


Explanation:
uzrok radnje/tužbe/djelovanja/postupka

Faber Zgombić Business Dictionary = stjecaj okolnosti koje daju pravo da se poduzme neka radnja, npr. tužba

http://en.wikipedia.org/wiki/Cause_of_action

7. Neither of us will bring a legal action arising out of or related
to this Agreement more than two years after the cause of action
arose.
7. Niti jedna ugovorna strana neće pokretati nikakav pravni postupak koji bi proizlazio iz ovog Ugovora ili bio s njim povezan, nakon što prođu dvije godine od nastanka uzroka za pokretanje takvog pravnog postupka.


ihodak4
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 35

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
povod tužbe


Explanation:
Opet zaključujem s obzirom na kontekst


    Reference: http://dictionary.law.com/default2.asp?selected=156&bold
    Reference: http://hnd.hr/novine
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days15 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
razlog/uzrok za pokretanje pravnog postupka


Explanation:
https://www-304.ibm.com/jct03004c/tools/cpeportal/fileserve/...

ili poduzimanje (pravnih) radnji, ovisi sto vam vise odgovara!

Maja Engel
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ovo mi više odgovara kontekstu. Hvala svima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ihodak4
1 hr

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days2 hrs