KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

non-sublicensable license

Croatian translation: licenca koja se ne može dati u pod-licencu


13:38 Jul 14, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: non-sublicensable license
The company grants you a non-sublicensable license.
Karen Ordanic
Croatian translation:licenca koja se ne može dati u pod-licencu
Explanation:
http://www.poslovniforum.hr/cms/1040/vijest.asp?id=215

malo mašte...
Selected response from:

xxxmarijana1
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2licenca koja se ne može dati u pod-licencuxxxmarijana1
3licencija bez mogućnosti daljnjih licenčnih odobrenjaVladimir Mavar


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
licenca koja se ne može dati u pod-licencu


Explanation:
http://www.poslovniforum.hr/cms/1040/vijest.asp?id=215

malo mašte...

xxxmarijana1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: "podlicencu" - http://www.hrsume.hr/itr/akti/ZAKON_O_OBVEZNIM_ODNOSIMA.htm
54 mins

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
licencija bez mogućnosti daljnjih licenčnih odobrenja


Explanation:
Treba se možda uzeti u obzir nedostatak termina odnosno ugovornih stavki koje bi omogućile dalje licencije.

Vladimir Mavar
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 57