KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

disclosure requirements

Croatian translation: uvjeti za objavljivanje podataka sukladno....


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disclosure requirements
Croatian translation:uvjeti za objavljivanje podataka sukladno....
Entered by: Karen Ordanic

15:14 Mar 3, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: disclosure requirements
Disclosure requirements in compliance with ...
Karen Ordanic
uvjeti za objavljivanje informacija u skladu s....
Explanation:
Ili 'uvjeti za otkrivanje podataka" sukladno ...
Selected response from:

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Svima puno hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2uvjeti za objavljivanje informacija u skladu s....
Nenija Hasanic
5 +1zahtjevi za otkrivanje podataka/informacija
Daniela Miklic Belancic
5uvjeti objave (podataka)
Nedzad Selmanovic
4 +1zahtjevi kod otkrivanja
A.Đapo
3pretpostavke za objavu podataka
Pike


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zahtjevi kod otkrivanja


Explanation:
ili zahtjevi kod objelodanjivanja u....
nisam sigurna kakav je kontext u pitanju

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike: da, djeluje kao dio non-disclosure agreementa...
2 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pretpostavke za objavu podataka


Explanation:
Nije da se ne slažem s kolegom, samo pokušavam "ispipati" neku formulaciju koja dobro zvuči, a malo govori (eh, što ne upisah pravo...;-)

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-03-03 15:24:27 GMT)
--------------------------------------------------

Ovdje navedeni podaci o proizvodu u skladu su s (općim) uvjetima objave podataka.

Pike
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
uvjeti za objavljivanje informacija u skladu s....


Explanation:
Ili 'uvjeti za otkrivanje podataka" sukladno ...

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Svima puno hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Vujosevic Caric: uvjeti za objavljivanje podataka sukladno - evo sam vam napravila kombinaciju
16 hrs

agree  dkalinic: Slažem se s Marijom
1 day13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
uvjeti objave (podataka)


Explanation:
siguran sam da bi se ovo moglo lijepo uklopiti.

Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zahtjevi za otkrivanje podataka/informacija


Explanation:
...u skladu sa zahtjevima za objavljivanje podataka/informacija.


31989L0666
Jedanaesta direktiva Vijeća 89/666/EEC od 21. prosinca 1989. koja se odnosi na zahtjeve za otkrivanje podataka u vezi s podružnicama koje su otvorile neke vrste društava u državama članicama u skladu sa zakonima druge države
Službeni list L 395, 30/12/1989 str. 0036 – 0039





Daniela Miklic Belancic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tanja Abramovic
7 hrs
  -> Hvala