KudoZ home » English to Croatian » Business/Commerce (general)

performance data sheet

Croatian translation: podaci o performansama


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:performance data sheet
Croatian translation:podaci o performansama
Entered by: Karen Ordanic

15:15 Mar 3, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: performance data sheet
Performance data sheet for a product...
Karen Ordanic
(testirane) specifikacije
Explanation:
Dakle, to su specifikacije. Činjenica da se ne navodi samo "product specifications" ili "manufacturer's specifications" može značiti da je riječ o testiranim specifikacijama (? od nezavisnih...itd.), no može i označavati detaljnije specifikacije (radne specifikacije, performanse)

Npr. moja Škoda, kažu, ubrzava za ciglih 18sekundi, no u stvarnosti nema takve zvjerske performanse...;-))

Treća alternativa (dignite ruku svi koji prevodite kineske manuale s engleskog...) - riječ je o klasičnoj tablici specifikacija i nešto manje klasičnoj formulaciji...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-03 15:33:58 GMT)
--------------------------------------------------

www.intac.com/~mystic/pages/multperf.html

doslovce - podaci o performansama
Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
Puno hvala na pomoći.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(testirane) specifikacije
Pike
4 +1podaci o učinkovitosti
Nedzad Selmanovic


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(testirane) specifikacije


Explanation:
Dakle, to su specifikacije. Činjenica da se ne navodi samo "product specifications" ili "manufacturer's specifications" može značiti da je riječ o testiranim specifikacijama (? od nezavisnih...itd.), no može i označavati detaljnije specifikacije (radne specifikacije, performanse)

Npr. moja Škoda, kažu, ubrzava za ciglih 18sekundi, no u stvarnosti nema takve zvjerske performanse...;-))

Treća alternativa (dignite ruku svi koji prevodite kineske manuale s engleskog...) - riječ je o klasičnoj tablici specifikacija i nešto manje klasičnoj formulaciji...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-03 15:33:58 GMT)
--------------------------------------------------

www.intac.com/~mystic/pages/multperf.html

doslovce - podaci o performansama

Pike
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Puno hvala na pomoći.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
47 mins
  -> hvala!

agree  bergazy
1 hr
  -> hvala!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podaci o učinkovitosti


Explanation:
možda i skup podataka o učinkovitosti proizvoda

Nedzad Selmanovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Puno hvala na trudu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic: Pike kaže na kraju "doslovce - podaci o performansama" - i to je to
2 hrs
  -> hvala vam velika
The asker has declined this answer
Comment: Puno hvala na trudu.