KudoZ home » English to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

pyrocarbon

Croatian translation: piroliticki grafit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pyrocarbon
Croatian translation:piroliticki grafit
Entered by: Zdenka Ivkovcic

08:56 Oct 30, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: pyrocarbon
U filmu koji prevodim pojavljuje se sljedeća rečenica:
I think we got the best results only because the matrix was made of pyrocarbon.
Nažalost, Google pretragom nisam uspjela pronaći hrvatsku inačicu.
Zdenka Ivkovcic
Croatia
piroliticki grafit
Explanation:

Ugljik - Periodni sustav elemenata... fullerene (sačinjavaju je 60 ili 70 atoma vezanih zajedno), otkrivena je 1969. godine sublimacijom pirolitičkog grafita na niskom tlaku. ...
http://www.ktf-split.hr/periodni/c.html - 33k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


magnetizamTanki komadić pirolitičkog grafita, koji je neobično jak diamagnetički materijal, može stabilno lebdjeti iznad jakog magnetskog polja ( neodimijskih magneta ...
http://www.artas.hr/magneti/magnetizam.htm - 38k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Pyrolytic carbon - Wikipedia, the free encyclopediaIn this application it is currently marketed under the name "pyrocarbon". ... Wikipedia® is a registered trademark of the Wikimedia Foundation, Inc. ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyrolytic_graphite


Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1piroliticki grafit
Davorka Grgic
5pirokarbon
alz


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pirokarbon


Explanation:
prema analogiji:

pyrocarbonate = pirokarbonat
dakle
pyrocarbon = pirokarbonat

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-30 10:31:40 GMT)
--------------------------------------------------

pyrocarbon = pirokarbon

(vrag zel i prešu!)

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
piroliticki grafit


Explanation:

Ugljik - Periodni sustav elemenata... fullerene (sačinjavaju je 60 ili 70 atoma vezanih zajedno), otkrivena je 1969. godine sublimacijom pirolitičkog grafita na niskom tlaku. ...
http://www.ktf-split.hr/periodni/c.html - 33k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


magnetizamTanki komadić pirolitičkog grafita, koji je neobično jak diamagnetički materijal, može stabilno lebdjeti iznad jakog magnetskog polja ( neodimijskih magneta ...
http://www.artas.hr/magneti/magnetizam.htm - 38k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Pyrolytic carbon - Wikipedia, the free encyclopediaIn this application it is currently marketed under the name "pyrocarbon". ... Wikipedia® is a registered trademark of the Wikimedia Foundation, Inc. ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyrolytic_graphite





    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Pyrolytic_graphite
Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krtko
3 hrs