KudoZ home » English to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

sensitizing effects

Croatian translation: senzibilizirajuće djelovanje/efekti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sensitizing effects
Croatian translation:senzibilizirajuće djelovanje/efekti
Entered by: ihodak4

08:40 Mar 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: sensitizing effects
opet ;) Sigurnosno tehnički list
Toksikološke informacije:
Sensitization: No sensitizing effects known.
Hvala!
ihodak4
senzibilizirajući efekti
Explanation:
sensitiliyation-senzibilizacija
moye biti aktivna i pasivna
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ne djeluje nadražujuće
VIVA VOCE Ltd.
4 +2senzibilizirajući efekti
Natasa Djurovic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
senzibilizirajući efekti


Explanation:
sensitiliyation-senzibilizacija
moye biti aktivna i pasivna

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: ili senzibilizirajuća dejstva/djelovanja/učinci
13 hrs
  -> Hvala Vesna

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: da..(bez) senzibilizirajućih efekata..u ovom slučaju..:-)
2 days2 hrs
  -> hvala

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ne djeluje nadražujuće


Explanation:
Izraz za djelovanje preparata

Example sentence(s):
  • Pri uobičajenoj uporabi ne djeluje nadražujuće

    www.johnsondiversey.cz/apps/msds/sheets/hr/content/DICOLUBE_STAR_TRACK.pdf -
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedim Sahovic: Da... U ovom slučaju... Nije poznato nadražujuće djelovanje, jer se jako bitno to njihovo "known"
3 hrs
  -> hvala!

agree  eleonora_r
4 hrs
  -> hvala!

agree  Veronica Prpic Uhing
10 hrs
  -> hvala!

neutral  V&M Stanković: razlikuju se dejstva: nagrizajuća (corrosive), nadražujuća (irritant), senzibilizirajuća (sensitizing, sensitization)...itd. - v. npr. www.hzmr.hr/news_prilozi_download.php?ID=327
13 hrs

neutral  Natasa Djurovic: Slazem se sa Vesnom da su to razlicita dejstva
1 day1 hr