KudoZ home » English to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Machine tool slideway lubricant

Croatian translation: mazivo za vodilicu strojnog alata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Machine tool slideway lubricant
Croatian translation:mazivo za vodilicu strojnog alata
Entered by: Gordana Podvezanec

12:09 Nov 2, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemistry
English term or phrase: Machine tool slideway lubricant
chemistry
Gordana Podvezanec
Croatia
mazivo za vodilicu strojnog alata
Explanation:
mazivo za vodilicu strojnog alata

lubricant - mazivo

machine tool - stroji alat

slideway (njem. Führungsbahn, Gleitbahn) - staza za vođenje, klizna putanja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2003-11-02 13:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

machine tool - strojni alat
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
HVALA
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4mazivo za vodilicu strojnog alata
Vesna Zivcic
3podmazivač vođica mašinskih alata
A.Đapo


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
machine tool slideway lubricant
podmazivač vođica mašinskih alata


Explanation:
ovo je pokušaj.

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
machine tool slideway lubricant
mazivo za vodilicu strojnog alata


Explanation:
mazivo za vodilicu strojnog alata

lubricant - mazivo

machine tool - stroji alat

slideway (njem. Führungsbahn, Gleitbahn) - staza za vođenje, klizna putanja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2003-11-02 13:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

machine tool - strojni alat

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 6
Grading comment
HVALA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IVAN-57: Upravo tako !
2 hrs

agree  A.Đapo: puno bolje nego moja verzija :)
2 hrs

agree  Nenija Hasanic
6 hrs

agree  Tanja Abramovic
3 days15 hrs