KudoZ home » English to Croatian » Cinema, Film, TV, Drama

to cancel oneself out

Croatian translation: Uistinu sam mislio da ću samog/samu sebe eliminirati.


09:18 Aug 14, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: to cancel oneself out
I REALLY THOUGHT THAT I WOULD CANCEL MYSELF OUT.
sstanko
Croatian translation:Uistinu sam mislio da ću samog/samu sebe eliminirati.
Explanation:
Osim 'uistinu', naravno, može stajati i 'zbilja', 'stvarno', već po izboru.
A osim 'eliminirati', može stajati:
... da ću samog/samu sebe prekrižiti/uništiti...
Ukoliko se radi o nečemu što je osoba prethodno rekla, pa je shvatila da je u krivu, onda:
... da ću samome/samoj sebi skočiti u usta... (hrv.idiom)
Ako je u pitanju posao:
... da ću samog/samu sebe opozvati (ironični prizvuk)...
Ako je u pitanju kompjuterska igrica:
... da ću samog/sebe sebe anulirati,/poništiti/uništiti/ukinuti...
Možda nešto i pomogne... ne znam kontekst.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2006-08-14 09:31:57 GMT)
--------------------------------------------------

A svakako može biti i ovo što je Pike rekao.
Selected response from:

Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Uistinu sam mislio da ću samog/samu sebe eliminirati.
Slavica Kosca-Vrlazic
4Mislio sam da ću se stvarno ubiti.
Pike


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kako ovo prevesti?
Mislio sam da ću se stvarno ubiti.


Explanation:
Nedostaje nam kontekst, ali prlično sam siguran da je to imao/la na umu.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-08-14 09:29:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://members.diaryland.com/edit/profile.phtml?user=luvabea...

alternative su, u ovisnosti o kontekstu, "izuzeti se, ispisati se"

Pike
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kako ovo prevesti?
Uistinu sam mislio da ću samog/samu sebe eliminirati.


Explanation:
Osim 'uistinu', naravno, može stajati i 'zbilja', 'stvarno', već po izboru.
A osim 'eliminirati', može stajati:
... da ću samog/samu sebe prekrižiti/uništiti...
Ukoliko se radi o nečemu što je osoba prethodno rekla, pa je shvatila da je u krivu, onda:
... da ću samome/samoj sebi skočiti u usta... (hrv.idiom)
Ako je u pitanju posao:
... da ću samog/samu sebe opozvati (ironični prizvuk)...
Ako je u pitanju kompjuterska igrica:
... da ću samog/sebe sebe anulirati,/poništiti/uništiti/ukinuti...
Možda nešto i pomogne... ne znam kontekst.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2006-08-14 09:31:57 GMT)
--------------------------------------------------

A svakako može biti i ovo što je Pike rekao.

Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Smith
9 days

agree  Kristina Šubašić: Nema konteksta, ali kolegica Slavica je uistinu dala iscrpan odgovor. Općenito govoreći, fraza znači - neutralizirati svoje djelovanje u potpunosti.
868 days