KudoZ home » English to Croatian » Computers: Hardware

jumper setting

Croatian translation: premosnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jumper
Croatian translation:premosnik
Entered by: bergazy

21:10 Mar 6, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / computers hardware
English term or phrase: jumper setting
and confirm that the jumper setting on the rear of the combo drive is set correctly
Gordana Podvezanec
Croatia
Premosnik
Explanation:
http://www.ktf-split.hr/informatika/str-99.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-06 22:52:28 (GMT)
--------------------------------------------------

Namještanje, regulacija, podešavanje premosnika
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
hvala
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Premosnikbergazy
5postavka spojnika
Nedzad Selmanovic
4pozicija spojnikaemiri


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Premosnik


Explanation:
http://www.ktf-split.hr/informatika/str-99.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-06 22:52:28 (GMT)
--------------------------------------------------

Namještanje, regulacija, podešavanje premosnika

bergazy
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 3
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic
10 hrs
  -> hvala

agree  IVAN-57
11 hrs
  -> Hvala i Vama

agree  xxxmac9lxx
3 days22 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
postavka spojnika


Explanation:
a možda bi se moglo i prevesti kao postavka spojnih umetaka.
Jumper je (koliko ja znam) u stvari onaj mali spojnik na npr. matičnoj ploči računala, koje ne biste mogli pokrenuti ili pak biste mogli oštetiti matičnu ploču ukoliko ste ih pogrešno spojili.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2004-03-06 21:57:37 GMT)
--------------------------------------------------

mali dodatak:
Ukupan broj spojnika te njihov raspored na matičnoj ploči ovisi o vrsti i tipu iste.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 6 mins (2004-03-06 23:16:18 GMT)
--------------------------------------------------

Određeni spojnici na novijim tipovima matičnih ploča se proizvode i u obliku sklopki radi lakšeg podešavanja odgovarajućih parametara

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 25 mins (2004-03-07 01:35:51 GMT)
--------------------------------------------------

A zašto baš postavka? Pa zbog toga što se spojnici moraju ubosti, tj. pravilno postaviti na odgovarajući matrični raspored iglica na matičnoj ploči kako ne bi došlo do neželjenih posljedica.

Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pozicija spojnika


Explanation:
Pozicija spojnika (dzumpera) na hard disku

emiri
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in EnglishEnglish