KudoZ home » English to Croatian » Computers (general)

website survey

Croatian translation: online anketa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:website survey
Croatian translation:online anketa
Entered by: Pike

13:46 Jun 18, 2005
English to Croatian translations [Non-PRO]
Computers (general)
English term or phrase: website survey
No context
Karen Ordanic
online anketa
Explanation:
moglo bi biti riječ i o anketi kojom se prikuplja mišljenja o određenoj web stranici, no mislim da je to manje vjerojatno (druga je referenca primjer za oba rješenja, riječ je o online anketi s temom usabilityja određene stranice)
Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
Svima se zahvaljujem na pomoci.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5online anketa
Pike
3 +1anketa o websajtu
Marijana Vujkov


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
online anketa


Explanation:
moglo bi biti riječ i o anketi kojom se prikuplja mišljenja o određenoj web stranici, no mislim da je to manje vjerojatno (druga je referenca primjer za oba rješenja, riječ je o online anketi s temom usabilityja određene stranice)


    www.websurveyor.com/resources/ website-visitors/website-survey.asp
    Reference: http://www.psers.state.pa.us/survey.htm
Pike
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Svima se zahvaljujem na pomoci.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxspleecho: nije o website nego na website
1 hr
  -> ? gdje piše "o website"... no, hvala na podršci!

agree  BUZOV: može i 'web anketa' ...Rezultati : 104.000 stranica za "online anketa", 185.000 hrvatskom stranica za "web anketa". ('usability', bez zamjere, shvaćam kao 'uporabljivost' ili 'upotrebljivost', zbog A.G. Matoša :-)
1 hr
  -> Slažem se za usability, no koristio sam izvorni termin zbog svih impliciranih značenja na području web dizajna, mislim da se termin još nije pretjerano udomaćio u prijevodu.

agree  Marija Vujosevic Caric
1 hr
  -> Hvala!

agree  Ivan Lajnvas
16 hrs
  -> Hvala!

agree  Lara Adamenko
17 hrs
  -> Hvala!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
anketa o websajtu


Explanation:
Ja ipak mislim da je the other way around...

ISGF-Internet Servis Gradjevinskog fakulteta
Sveucilište u Zagrebu, Sveucilište u Osijeku, Sveučilište u Rijeci ... 2, 3, 4,
5, 6 , 7, Alati za Web mastere, Naučite kako da napravite sopstveni websajt ...
147.91.22.114/index.php?link=6 - 373k - Cached - Similar pages



Website surveyWebsite survey. ... Website survey. To tailor this Website to the needs of our visitors, we appreciate very much if you would participate in this survey. ...
www.centrum45.nl/uksurvey.htm - 19k - Cached - Similar pages


Marijana Vujkov
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxspleecho
49 mins
  -> Hvala lepo.

neutral  Pike: web stranica ili web site - inače se slažem, ponudio sam takvo tumačenje kao drugu opciju.
2 hrs
  -> Hvala Pike.