KudoZ home » English to Croatian » Computers (general)

hot fix

Croatian translation: (Hot Fix) zakrpa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hot fix
Croatian translation:(Hot Fix) zakrpa
Entered by: Kristina Kolic

22:06 Mar 10, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: hot fix
Radi se o održavanju softvera, nadogradnji i raznim zakrpama, a između ostalog imam i ove famozne "hot fix" ili "hot fix changes".

Postoji li hrvatski izraz za "hot fix"?
Kristina Kolic
Croatia
zakrpa
Explanation:
hot fix isto sto i patch (zakrpa)...detaljnije procitajte u Referencama.

Ref:http://searchwinit.techtarget.com/sDefinition/0,,sid1_gci755...
Ref:http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=4417

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-10 23:37:03 GMT)
--------------------------------------------------

Ref 3: TechNet... http://www.microsoft.com/downloads/render.aspx?displaylang=e...

Hrvatski...Preuzimanje TechNet...
http://www.microsoft.com/downloads/render.aspx?displaylang=h...
Selected response from:

xxxKale75
Grading comment
Moja stranka se u ovom slučaju ipak odlučila za "Hot Fix zakrpe" iako se slažem s Vama da bi i zakrpa bio uobičajeni termin ako već nije potrebno praviti razliku između "hot fix" i "patch".

Hvala na pomoći!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skup zakrpa
Nedim Sahovic
4zakrpaxxxKale75


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zakrpa


Explanation:
hot fix isto sto i patch (zakrpa)...detaljnije procitajte u Referencama.

Ref:http://searchwinit.techtarget.com/sDefinition/0,,sid1_gci755...
Ref:http://www.mk.co.yu/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=4417

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-10 23:37:03 GMT)
--------------------------------------------------

Ref 3: TechNet... http://www.microsoft.com/downloads/render.aspx?displaylang=e...

Hrvatski...Preuzimanje TechNet...
http://www.microsoft.com/downloads/render.aspx?displaylang=h...


xxxKale75
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Moja stranka se u ovom slučaju ipak odlučila za "Hot Fix zakrpe" iako se slažem s Vama da bi i zakrpa bio uobičajeni termin ako već nije potrebno praviti razliku između "hot fix" i "patch".

Hvala na pomoći!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skup zakrpa


Explanation:
Hot fix nije isto što i zakrpa, već se radi o skupini popravki, koje se izdaju za određenu aplikaciju.

Na nekim mjestima ćete naći nesretan prevod "vrući popravak", što je po meni besmisleno, a jako često i "hot fix" zakrpa.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-03-11 08:48:36 GMT)
--------------------------------------------------

Kad malo bolje razmislim (pogledam), ipak to nije skupina zakrpa, već samo važna (vruća) zakrpa, tako da bih radije ostavio "hot fix" zakrpa.

Nedim Sahovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxKale75: Procitajte reference Nedime. Obavezno one sa Microsoft-ovih stranica za koje smatram da su relevantne.
18 mins
  -> hotfixes, security bulletins and updates su prevedeni kao sigurnosna ažuriranja, izvještaji i zakrpe... Toliko o relevantnosti...